"אי אפשר היה להתחרות בהצעה הכספית שהוגשה על ידי באר שבע"

פאוליניו רודף אחרי קווין קאמפל
פאוליניו רודף אחרי קווין קאמפל | Ronny Hartmann/Bongarts/Getty Image

המנהל המקצועי של האקן השבדית סיפר: "עשינו את כל מה שאנחנו יכולים בשביל להשאירו". פאוליניו עצמו נפרד ואף התנצל: "חבל שהקבוצה מישראל הודיעה כה מהר על החתמתי, רציתי להמתין מתוך כבוד לאוהדים ולמועדון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
"חבל שהפועל באר שבעה מיהרה להכריז על החתמתי, הייתי ברור מאוד לגבי זה – רציתי להמתין עם ההודעה מתוך כבוד לקבוצתי הנוכחית ולאוהדים", כך התבטא היום (שני) פאוליניו הברזילאי, שיצטרף לקבוצה של ברק בכר החל מחודש ינואר הקרוב.


הברזילאי, שהפציץ לא פחות מ-77 שערים בשורות האקן השבדית, סיפר באתר הרשמי של המועדון: "כולם מודעים לחשיבות המועדון עבורי ועבור בני משפחתי, אתן את כל מה שיש לי במטרה לסיים את הפרק שלי פה בצורה הכי יפה שאפשר. נותרו שלושה משחקים לסיום העונה ואני אתן את המקסימום בכל אחד מהם".


המנהל המקצועי סוני קרלסון הסביר: "עשינו את מה שהיינו יכולים במטרה להשאיר אותו איתנו, אך בסופו של דבר לא היינו מסוגלים להתחרות בהצעה הכספית שהוגשה על ידי הפועל באר שבע ופאוליניו העדיף לצאת לדרך חדשה".


פאוליניו הוא יליד ברזיל שמחזיק גם באזרחות שבדית. הוא יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה, אולם משחק בעיקר בכנף שמאל ובחוד. זו הקדנציה השנייה שלו בהאקן אחרי שצורף על ידה לראשונה בינואר 2007 ושיחק איתה גם בליגת המשנה בזמנו. הוא עזב במארס 2011 לאורברו וממנה שוחרר כדי לשוב לברזיל, עד ששב לאירופה בינואר 2014 כשחתם באינטר באקו האזרית. הוא עזב את באקו תוך פחות משלושה חודשים ומברזיל עבר לאיחוד האמירויות, אך באפריל 2015, שוב מקבוצה ברזילאית, שב להאקן והחל להפציץ: בסך הכל ב-166 משחקים בליגה השבדית הבכירה כבש 77 שערים ובישל 27.


בהפועל באר שבע מיהרו להכריז על החתמתו? פאוליניו (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי