איביץ': "אימון נבחרת סרביה זו אחריות גדולה, אני עדיין לא מוכן לכך"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב הודה "נכשלנו באירופה" והבהיר "טוב לי כאן". על עתידו: "הליגה הישראלית היא לא מהטובות באירופה, אבל אני מרוצה מכך שהמטרות של המועדון גדולות. כמה זמן אשאר? לא רוצה לחזות שום דבר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלא הצליח להעפיל עם מכבי תל אביב לשלב בתים אירופי ובצל השמועות על מועמדותו לאימון נבחרת סרביה, המאמן ולדימיר איביץ' התראיין היום (שני) ביוון ודיבר על עתידו בקריית שלום, פתיחת העונה של הצהובים ומירוץ האליפות שצפוי להיות צמוד יותר מהעונה שעברה.

על פתיחת העונה הנוכחית: "לא התחלנו כמו שהיינו רוצים. נכשלנו באירופה, אבל אנחנו צמודים למקום הראשון בליגה המקומית והדרך עדיין ארוכה. המטרה שלנו, כמu בכל שנה, היא זכייה באליפות ובגביע. אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו".

האם מכבי ת"א תוכל לשחזור את העונה שעברה: "אני לא יכול לדעת מה יהיה. הקבוצות האחרות התחזקו, הן רוצות לסיים במקום הראשון וזה אמור להיות קשה יותר. לא נתכחש לעובדה שאנחנו הפייבוריטים, אך נצטרך לעבוד קשה בשביל להשיג את היעדים שלנו".


מודע לקשיים שעומדים בפניו. ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)

על עתידו במכבי תל אביב: "אני חושב שזו הקבוצה הגדולה ביותר בישראל. הליגה המקומית היא לא מהטובות באירופה, אבל אני מרוצה מכך שהמטרות של המועדון בו אני עובד הן גדולות. אני לא יכול לחזות כמה זמן אשאר. מאמן זה תפקיד בו אתה לא יודע איפה תהיה בחודש הבא. אני מוכן לכל תרחיש".

האם עובר לו בראש לחזור לליגה היוונית: "טוב לי איפה שאני נמצא ואני לא רוצה לחזות כלום – זה לא דבר טוב עבור אף מאמן או כדורגלן. צריך להיות ממוקד ולתת את ה-100% שלך כל הזמן".

על כך שהוא מוזכר כמועמד לאימון נבחרת סרביה: "שמעתי על זה. לאמן נבחרת לאומית זו אחריות גדולה. אין לי בעיה עם זה, אך אני חושב שאני עדיין לא מוכן. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מה אתה רוצה".


לא מרגיש מוכן. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי