בוזגלו חזר לאימוני הפועל חיפה, ורמוט עדיין בספק לרעננה

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

הקשר, שפרק את הכתף בשבוע שעבר, שב לאימונים מלאים ועשוי לקחת חלק במשחקון פנימי שיערוך סילבס. ג'וניור דה סילבה עלול גם כן להחמיץ את המחזור הקרוב, הבעלים יואב כץ ינחת ביום חמישי וישוחח עם בן בסט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (שני) לאימונים והגבירה את קצב ההכנות לקראת המשחק ביום שני הבא מול הפועל רעננה, כשהיום המאמן חיים סילבס מתכנן לערוך משחק אימון פנימי וזאת לאחר שהקבוצה לא מצאה יריבת אימון מליגה אחרת – בו גם עשוי לקחת חלק אלמוג בוזגלו, שתחילה פציעתו בכתף הדאיגה מאוד את אנשי הקבוצה, אולם בסופו של דבר הייתה זו פריקה בלבד ובבית החולים הכתף הוחזרה למקום והקשר שב לאימונים כרגיל.

לעומת זאת, מי שעדיין לא חזר לאימונים הוא הקשר גילי ורמוט. האחרון זכה למנוחה בסוף השבוע שעבר בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי ונראה כי רק בסוף השבוע יידעו במועדון אם ורמוט יהיה כשיר לרעננה. גם הקשר פרנסיסקו ג'וניור בספק למשחק הקרוב, זכר לפציעה במשחק שעבר מול הפועל באר שבע. צריך לזכור שהקבוצה גם חסרה את שחקני הנבחרות, השוער הבוסני יסמין בוריץ' שיחזור לאחר המשחק של הנבחרת שלו הערב מול יוון והחלוץ אמרי וולשמן שכבש בתחילת השבוע במדי נבחרתו גויאנה בהפסד לאנטיגואה וברבודה (2:1) במסגרת גביע האומות של מרכז וצפון אמריקה.

בנושא אחר, הבעלים יואב כץ ינחת ביום חמישי בישראל ויישאר כאן מספר שבועות במהלכן יצפה במשחקי הקבוצה וגם יערוך מספר שיחות אישיות עם שחקני מפתח וביניהם החלוץ עדן בן בסט.


ורמוט. עדיין בספק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי