סגל כמעט מלא יעמוד לרשות תורג'מן נגד בית"ר ירושלים

סאקו טורה
סאקו טורה | עדי אבישי

אופיר מזרחי, סאקו טורה ודויד בויסן, ששותפו גם ב-0:3 של סקציה נס ציונה על הפועל ב"ש בסוף השבוע, כשירים למחזור הליגה הקרוב (שבת, החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

זו לא רק היכולת והתוצאה המשכנעת ב-0:3 על הפועל באר שבע בסוף השבוע שהעלתה את מפלס הביטחון בסקציה נס ציונה, אלא גם העובדה שמרבית הפצועים חזרו לפעילות וגם צפויים לשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים (החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט4).

אמנם סקציה טרם ניצחה העונה בליגה והיא עם 2 נקודות בלבד מ-18 אפשריות, אבל בקבוצה מאמינים שכבר נגד הצהובים-שחורים יהיה זה אתגר שאפשר לעמוד בו ולנצח לראשונה. כאמור, במשחק ההכנה נגד הפועל ב"ש שותפו גם השחקנים שחזרו מפציעות – אופיר מזרחי שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי שהגבילה אותו מפתיחת העונה, סאקו טורה והחלוץ דויד בויסן שקיבל אישור רפואי מהקרדיולוג לשוב לפעילות לאחר בדיקות מקיפות, זכר לתלונתו לפני כחודש.

מי שטרם חזר, אבל צפוי לעשות זאת בקרוב, הוא הקפטן מהעונה שעברה סהר לוי שישוב לפעילות מלאה תוך עשרה ימים. במועדון אמרו כי הצוות המקצועי עושה עבודה טובה בהכנות לבית"ר ירושלים ולאחר שמשחק ההגנה התייצב, הגיע זמנה של ההתקפה לנצל מצבים ולהכריע משחק לראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי