הוטל על אינברום קנס של 8,000 שקלים בוועדת המשמעת

אור אינברום חוגג
אור אינברום חוגג | עדי אבישי

כפי שפורסם כאן לראשונה, שחקנה של הפועל תל אביב שבילה במועדון "האומן 17", זומן לבירור בשעות הבוקר מול ראשי המועדון, בעקבות מעשיו וקיבל את העונש המקסימלי. בהנהלה שוקלים את המשך דרכו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפורסם כאן לראשונה: הבילוי של אור אינברום במועדון "האומן 17", שהסתיים בשבעות הקטנות של הלילה, הפך לשיחת היום בהפועל תל אביב. אינברום כבר אתמול (רביעי) הגיע לאימון, אבל לאחר זמן קצר ביקש להשתחרר בטענה שאינו חש בטוב ולא סיים את האימון.

כבר באותו ערב שלישי נודע דבר הבילוי לחלק מראשי המועדון שהמתינו לאימון הבוקר, בו נשאל אינברום על הבילוי המאוחר. השחקן אישר את המקרה, אולם טען כי שהה במקום עד 3:00, ואינו רואה בכך מעשה אסור, חמישה ימים לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט4).

עקב המקרה בהנהלה הוחלט לזמן את אינברום כי הוחלט לזמן אותו לוועדת משמעת שהתקיימה היום בשעות הבוקר (חמישי). אינברום התחרט על מעשיו והבטיח שמקרה כזה לא יחזור על עצמו ולאחר מכן, קיבל קנס של 8,000 שקלים, הסכום הגבוה יותר שמופיע בתקנון של ועדת המשמעת בנושא זה, בנוסף התחייב לתרום מזמנו 10 שעות לטובת לקהילה. מיד לאחר מכן הצטרף לאימון הבוקר.


קיבל קנס כספי בעקבות מעשיו. אור אינברום (עדי אבישי)

בהפועל תל אביב טוענים כי המקרה חמור ביותר והמשך דרכו של אינברום יישקל בהמשך, גם מעבר לוועדת המשמעת כאשר סעיף התרת חוזה מופיע בהסכם עם השחקן. אינברום אינו מתוכנן לשחק נגד העולה החדשה ביום שבת ועל פי גורמים במועדון, בקרוב יוחלט על עתידו במועדון. מי שעוד לא ישחק נגד הפועל כפר סבא הוא הבלם אוראל דגני שלא יהיה כשיר למפגש בבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי