בכר: "לא חושבים על מכבי ת"א. אל תהפכו את ספורי לבעייתי"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הפועל באר שבע תארח בשבת את קריית שמונה (החל מ-18:45 בספורט3) ומאמנה הבהיר כי הוא לא חושב על המשחק שלאחר מכן: "הפגרה לא צריכה לשנות את זה שהשגנו רצף ניצחונות". קלטינס: "החיבור עם סבג ושמיר טוב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות מאחורינו וליגת העל חוזרת לתנופה מלאה עם המחזור השביעי, שיתחיל כבר בשבת הקרובה. אחד המשחקים המסקרנים שייערך בשבת יהיה הקרב בין מוליכת הטבלה הנוכחית הפועל באר שבע, שתארח את הקבוצה המתעוררת הפועל קריית שמונה (החל מ-18:45, ישיר בספורט3).

הפועל ב"ש מגיעה בכושר שיא של שלושה ניצחונות רצופים בהפרש שערים של 0:7 וללא הפסדים מתחילת העונה, בעוד הקבוצה של מסאי דגו תגיע לטרנר כשהיא אמנם נמצאת עמוק בתחתית אחרי ארבעה הפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, אך התעוררה מאוחר והשיגה כבר ארבע נקודות נגד הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד בשני המשחקים שלפני היציאה לפגרה.

לקראת המשחק, מאמן הפועל באר שבע ברק בכר דיבר במסיבת העיתונאים הרשמית: "הפגרה לא צריכה לשנות את זה שהשגנו רצף ניצחונות. עבדנו חזק כדי לשוב בשיא הכוח וזו המטרה. זה שיש לנו משחק נגד מכבי תל אביב שבוע לאחר מכן ממש לא צריך לשנות לנו ואנחנו לא חושבים כרגע על המשחק הזה".

על כך שהמשחק באשדוד נערך אחרי פגרת הנבחרות הקודמת והיה אולי החלש ביותר של ב"ש: "אני לא חושב שיש לזה קשר לפגרה. עשינו את הדברים לא נכון מקצועית ומנטלית, אבל למדנו מזה והשגנו שלושה ניצחונות ברצף. המטרה היא לא לחזור למשחקים כאלה, אלא להמשיך להשתפר".


קלטינס ובכר. לא חושבים על מכבי תל אביב (דני מרון)

על קריית שמונה: "בליגה הזו אין משחקים קלים וזה שהם במקום פחות טוב לא אומר שיהיה לנו קל. זו קבוצה שהפסידה משחקים שלא בצדק, גם בגביע הטוטו ראינו שזו קבוצה מצוינת שסובלת מחוסר מזל. יהיה לנו קשה, הלוואי שנוכל לעשות את זה קל".


אם הוא מתרגש לפגוש את קריית שמונה:
"זה תמיד נחמד להיזכר בתקופה שהייתה לי שם, אלה בכל זאת 11 שנה וזו תקופה ארוכה שחוויתי בה דברים טובים כשחקן וכמאמן. זו קבוצה שתמיד תישאר אצלי בלב, אבל שמים את הדברים בצד".

צירופו של פאוליניו, שיגיע בינואר: "יהיה עוד זמן לדבר עליו. הוא רק בדצמבר יתחיל להתאמן איתנו ויוכל לשחק בינואר, הוא שחקן טוב שיעזור לנו".


פאוליניו. בכר יתייחס אליו לקראת 2020 (הפועל באר שבע)

אם טאהא ינוח בשבת ועל הפצועים בסגל: "נעשה את השיקולים שלנו. הוא בתקופה טובה, אבל יש לנו בלמים טובים וכולם יכולים לשחק. לקראת המשחק נחשוב מה הכי נכון. לגבי הפצועים, מליקסון מתאמן עם הקבוצה, אבל יש לו עליות וירידות בהרגשה שלו ואנחנו נותנים לו את הזמן ולא לוחצים עליו. אני מקווה ששון גולדברג יחזור לסגל במשחק הבא ושטקוס אמור להתאמן".

העמדתו של רמזי ספורי לוועדת משמעת: "כמו שאתם רואים, ולא רק השנה, אנחנו מעמידים לוועדת משמעת כשצריך. אין כאן דברים חריגים, אני דווקא מאוד מרוצה מההתנהלות של כולם וגם רמזי עשה טעות, כבר הצטער עליה והכל בסדר – לא צריך להפוך אותו לשחקן בעייתי".


ספורי. "אל תהפכו אותו לבעייתי" (דני מרון)

לצדו של המאמן ישב גם דוד קלטינס שהוסיף: "מהרגע הראשון שלי בהפועל ב"ש כולם עשו את הכל כדי לעזור לי להרגיש בבית וזה לא השתנה, אני עדיין מרגיש ככה. נכון שהייתה פגרה והמשחק האחרון היה לפני שבועיים, אבל מאז אנחנו מחכים למשחק הבא. אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך אותו. מכינים אותנו טוב לשחק והפגרה רק אפשרה לנו להתכונן יותר זמן".

קלטינס גם סיפר על שיתוף הפעולה במרכז השדה עם שמיר וסבג: "שניהם שיחקו איתי לאורך הקריירה והם גם מהחברים היותר טובים שלי בקבוצה. יש חיבור טוב ואם אתם אומרים אז כנראה שגם רואים את זה על המגרש".

אם הוא רואה את עצמו מוזמן לנבחרת: "יש לא מעט שחקנים מוכשרים ואנחנו כשחקנים צריכים לדבר על המגרש ולגרום למי שצריך להחליט לקבל את ההחלטות".


קלטינס. "יש חיבור טוב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי