זובאס יעבור מבחן כשירות, עשוי לשחק נגד מכבי חיפה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | אריאל שלום

השוער הליטאי התאמן בימים האחרונים להפתעת הצוות הרפואי של בני יהודה ובשבת צפויה להתקבל ההחלטה אם להחזירו להרכב כבר ביום שני בסמי עופר. גם המגן דור אלו בספק ורק בסמוך למשחק תתבהר כשירותו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס, שוערה הליטאי של בני יהודה שסובל מפציעה בשריר המפשעה, הפתיע השבוע את אנשי הצוות המקצועי כשחזר לאימונים מלאים מוקדם מהצפוי. זובאס ערך מספר אימונים ועדכן את אנשי המועדון שחל שיפור גדול במצב הפציעה וכעת ייתכן שהוא ישחק כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה, ביום שני בסמי עופר.

עם זאת, בצוות הרפואי מעדיפים להיות זהירים עם השוער, וביום שבת הוא צפוי לעבור מבחן כשירות לפני שתתקבל החלטה סופית אם לתת לו לשחק או להעניק לו מספר ימי מנוחה נוספים, כדי לא להסתכן בפציעה חוזרת ובקרע נוסף.

בכל מקרה בקבוצה כבר אמרו שהם סומכים על שוער המשנה יהונתן שאבי, שיפתח בין הקורות במקרה שיוחלט שלא לשתף את זובאס. גורם בקבוצה פירגן לשוער המשנה ואמר: "אנחנו מכירים את היכולות של שאבי, הוא שוער מצוין, שכבר הוכיח את עצמו יותר מפעם אחת ואם הוא יצטרך לשחק, הוא יעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

שחקן נוסף שנמצא בספק להתמודדות הוא המגן הימני דור אלו, שמחלים מפציעה בברכו. כזכור, החמיץ אלו את משחק הליגה הקודם נגד הפועל כפר סבא וגם לגביו תתקבל החלטה אם לשתפו רק בסמוך למשחק עצמו.


אלו. גם לגביו תתקבל החלטה בסמוך למשחק (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי