קונטה תורגל על חשבון קונסטנטין, גם זהבי צפוי לפתוח

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | עדי אבישי

על פי האימון המסכם לנס ציונה (שבת, 20:25 בספורט4), יפתח לוי עם הצרפתי בצד ימין, במרכז יעלה הבלם לצדו של ורדסקה. גרסיה ואזולאי שוב בהרכב בית"ר ירושלים, בעוד פלומיין בחוץ. וגם: ורד עבר את הבדיקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות למשחק נגד נס ציונה מחר (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) ועל פי האימון, נראה כי ההתלבטות העיקרית של רוני לוי היא בין המגן שי קונסטנטין לבין הבלם אור זהבי. אתמול אנטואן קונטה תורגל גם כמגן וגם כבלם והוא אמור להחליף אחד מהשניים. דיוגו ורדסקה תורגל לאורך כל האימון ואילו טל בן חיים שיחק עם ההרכב השני.


חוליות הקישור וההתקפה לא אמורות להשתנות, כששלומי אזולאי, שחוגג יום הולדת וזכה באימון לברכות מחבריו, יפתח בחלק הקדמי וישאיר את אנתוני וארן על הספסל. במהלך השבוע, אגב, ניסה וארן לאותת למאמן שלו דרך האימונים, בהם היה מעורב מאוד במשחק ההתקפה. "יש ביניהם יריבות גדולה מאוד, אבל הכל מקצועי ונעשה בצורה של כבוד", אמרו בקבוצה.


לוי הקרין קטעים מהמשחק האחרון מול מכבי נתניה. הוא ועוזרו חיים שאבו חילקו את האסיפה לשניים: תחילה הוא התמקד במשחק ההתקפה ולאחר מכן עבר למשחק ההגנה. "לחצנו טוב את נתניה בחלק ההתקפי, הצלחנו להחזיק בכדור בצורה טובה, אבל היו גם דברים פחות טובים ועליהם נשים את הדגש", נאמר לשחקנים כשהמאמן מקרין טעויות בהנעת הכדור ואיבודי כדור. נתנאל דלויה יעלה בין הקורות בהיעדרו של איתמר ניצן המורחק. ליוואי גרסיה וגדי קינדה ימשיכו לקבל את הקרדיט בכנפיים.


רוני לוי. (דני מרון)
רוני לוי. התלבטויות בהרכב (דני מרון)


עידן ורד, שיצא השבוע ללונדון כדי להיפגש עם רומא מומחה בתקווה שישוב משם עם תוצאות שמאפשרות לו לשוב לאימונים מלאים, עבר היום את הבדיקה והוא ישוב מחר לישראל. ורד קיבל הוראה להמשיך בתכנית האימונים הנוכחית שלו ולעבוד על חיזוק האזור הפגוע, בתקווה לחזור במהרה לסגל. הקפטן כתב הבוקר באינסטרגם: "פציעות זה חלק מהמשחק ואני עושה הכל בשביל לחזור חזק וטוב יותר ובשביל להמשיך לרגש אתכם".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פציעות זה חלק מהמשחק.. פציעות לא שכיחות קצת פחות אבל אני עושה הכל בשביל לחזור חזק וטוב יותר טובי המומחים בארץ ובעולם .. הכל בשביל להמשיך לרגש אתכם במקום שאני הכי אוהב בעולם⚽️⚽️⚽️תודה לכולם על התמיכה #ilovethisgame #balr #adidasisrael #יאלהביתר

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on



הרכב משוער: נתנאל דלויה; אנטואן קונטה, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, מקסים גרצ'קין; תמיר עדי, עלי מוחמד, דן איינבינדר; ליוואי גרסיה, גדי קינדה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי