בחדרה מאמינים: "אין שום סיבה שלא ננצח את מכבי נתניה"

אורי גוטמן
אורי גוטמן. חוזר לקווים | אריאל שלום

במועדון אומנם מעריכים את יריבתם ב"דרבי השרון", אבל רוצים להמשיך את ההצלחה מהמשחקים האחרונים. פרץ הפצוע ייעדר וגוטמן מתלבט בין קוגבנייה לשגיא דרור, טקס מיוחד ייערך לחביב אוחיון בנוכחות אביו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
פגרה לא פשוטה עברה על הפועל חדרה. היא דווקא יצאה אליה עם 0:0 בבלומפילד לעיני כ-26 אלף צופים נגד האלופה מכבי תל אביב, אבל הפציעה הקשה של השוער חביב אוחיון, שעדיין מטופל בבית החולים מבלי שניתן להעריך את חומרת פציעתו, בהחלט עשתה את שלה והצליחה לפגוע במצב הרוח בקרב אנשי המועדון והשחקנים.


רק בשבוע הבא צפויה להתבהר חומרת הפגיעה של השוער, שבמהלך אימון כוח בים נפל על צווארו, אבל במשפחתו מקווים שהעובדה כי הוא מרגיש תחושה ברגליו תביא לכך שהוא גם יוכל לעמוד עליהן בכוחות עצמו. שחקני הפועל חדרה יעלו למשחק נגד נתניה עם חולצות הקדשה מיוחדות לשוער ואוהדי חדרה מתכוונים למחוא כפיים בדקה ה-55, מספר חולצתו של השוער. אביו, מוטי אוחיון, צפוי להגיע מבית החולים למשחק למשחק. אגב, השוער הופתע אתמול לשמוע על עזיבתו של מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, שהיה מהאנשים הקרובים אליו ולמשפחתו.


למרות זאת, בקבוצה מנסים להרים את עצמם לקראת המשחק מחר (שבת) נגד מכבי נתניה ורוצים להמשיך את היכולת הטובה מהמשחקים האחרונים ובעיקר מקווים להשיג ניצחון בדרבי השרון. "אין שום סיבה שלא ננצח את נתניה, למרות שמדובר בקבוצה הרבה יותר טובה מהמיקום שלה", אמרו בחדרה, "אם נשמור על ריכוז ונישמע להוראות של גוטמן, אז נהיה שם".



שחקני חדרה וגוטמן חוגגים את הנקודה בבלומפילד (אריאל שלום)


אורי גוטמן לא התכוון לבצע שינויים מההרכב שפתח מול מכבי תל אביב, אך יחסר את הקשר הפצוע אליאל פרץ והוא עדיין מתלבט בין דידייה קוגבנייה שמאכזב מתחילת העונה לבין שגיא דרור. סלים עמאש עשוי לחזור לסגל לאחר היעדרות של חודש ימים בגלל פציעה.


לקראת המשחק אמר גוטמן: "אנחנו באים למשחק הזה בידיעה שנתניה היא קבוצה טובה ומאומנת. אני מרגיש את המוטיבציה של השחקנים להוכיח בכל אימון ובכל משחק שיש לנו מה למכור. הדבר הכי חשוב עבורנו למשחק הקרוב, הוא לשמור על הרף הגבוה שהצבנו לעצמנו מבחינת מחויבות ומשמעת, ולהוסיף לזה מהלכי כדורגל קבוצתיים, ולהיות מסוכנים במשחק ההתקפה – מה שהיה חסר לנו במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה נגד כל קבוצה".



לוסיו ואליאל פרץ. הקשר ייעדר (אריאל שלום)


בנושא אחר, הפועל חדרה אימצה לליבה את עמותת גדולים מהחיים. החל מהשבת הקרובה תתחיל הקבוצה בשיתוף פעולה במסגרתו בכל משחק בית יעלה ילד אחד למגרש ויקבל צעיף וכדור חתום. היוזמה הייתה של אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, הספונסרית הראשית של הקבוצה, שגם עשה את החיבור מול גדולים מהחיים.



הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה (שגיא דרור), ג'ורג' פוצ'יבה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי