סבג סובל מכאבים, ז'וסואה עשוי להחליפו נגד קריית שמונה

ז'וסואה
ז'וסואה | הפועל באר שבע | רשמי

הפועל ב"ש תנסה לרשום ניצחון רביעי ברצף ולשמור על הפסגה (שבת, 18:45 בספורט3), בניגוד לתכנון של ברק בכר יישאר הקשר מחוץ לסגל והפורטוגלי עשוי לערוך בכורה בהרכב. ספורי ייכלל בסגל חרף ועדת המשמעת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה היום את הכנותיה לקראת משחק הבית מחר מול הפועל קריית שמונה (שבת, החל מ-18:45 בספורט3). בבאר שבע מקווים כי פגרת הנבחרות הארוכה לא תעצור את המומנטום החיובי של הקבוצה, שרוצה לסגור ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשתארח את היריבה מהצפון. ניצחון שכזה גם יביא את באר שבע במחזור הבא למשחק העונה הראשון מול מכבי תל אביב, כשהאדומים מהנגב נמצאים מעל הצהובים בטבלה.

מאמן באר שבע, ברק בכר, קיווה להמשיך עם אותו ההרכב שפתח בניצחון האחרון על הפועל חיפה (0:3), אבל במהלך אימון הבוקר התלונן נאור סבג על כאבים בשריר ובשל כך הוחלט להוציאו מהסגל. מי שמועמד להחליפו בהרכב הוא הפורטוגלי ז'וסואה, שגם כך בכר התכוון לתת יותר דקות הפעם, לאחר שנכנס כמחליף בשני המחזורים הקודמים, וזאת במגמה להפוך את הפורטוגלי לגורם משמעותי בקישור. אם ז'וסואה יפגין משחק טוב מול קריית שמונה, לא מן הנמנע כי בכר ישקול לפתוח איתו בהרכב במשחק הבא מול מכבי תל אביב.

בצוות המקצועי ציינו כי למרות שקריית שמונה לא פתחה את העונה בצורה מוצלחת, מודבר בקבוצה מסוכנת והזהירו את השחקנים מפני שאננות מיותרת שעלולה לעלות ביוקר. עבור הקשר עדן שמיר, שימשיך במרכז השדה לצדו של דוד קלטינס ואולי ליד הפורטוגלי, המפגש מול האקסית מקריית שמונה, יהיה מרגש ביותר. שמיר שיחק בקבוצה הצפונית במשך חמש עונות, כאשר בשנתיים האחרונות אף שימש כקפטן הקבוצה.


סבג. ייעדר מהמשחק (דני מרון)

מי שלא תוכנן לפתוח בהרכב הוא הקשר רמזי ספורי, שעמד בפני ועדת משמעת פנימית לאחר שפלט מספר מילים מיותרות אל עבר השופט אלי חכמון, במהלך משחק האימון מול נס ציונה בשבוע שעבר בו הפסידה באר שבע 3:0. ההחלטה על עונשו תתקבל בשבוע הבא, אבל בכל זאת הוא צפוי להיכלל בסגל למשחק ואולי אף יפתח אם יחליט בכר שז'וסואה טרם כשיר כדי לעלות ב-11.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואיי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, ז'וסואה (רמזי ספורי), ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.


ספורי. אמור להיכלל בסגל (זאב דיקמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי