מזרחי, טורה ובויסן יעמדו לרשות תורג'מן נגד בית"ר: "רוצים ניצחון ראשון"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

הסגל של העולה החדשה כמעט מושלם לקראת המשחק נגד הצהובים-שחורים (שבת, 20:25 ישיר בספורט4). "השחקנים יעשו את המקסימום. ננסה לגרום להם לחשוב על הגנה". מאזו יפתח על הספסל

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה עדיין מחפשת ניצחון בכורה בליגת העל. נועלת הטבלה תארח מחר (שבת, 20:25 ישיר בספורט4) את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השביעי, כשהמאמן עמיר תורג'מן שידר אופטימיות זעירה במהלך ההכנות למפגש כדי לנסות ולצאת עם שלוש נקודות חשובות.

"בית"ר זו קבוצה חזקה ביותר, וכפי שהיינו טובים עד 20 הדקות האחרונות במשחק נגד מכבי חיפה, ננסה להיות תחרותיים גם נגדם" אמר תורג'מן לקראת המשחק. "נצטרך למצוא את הנקודות החזקות שלנו ולסגור את השחקנים המובילים שלהם, כדי למזער את כמות המצבים שהם יגיעו אליהם. נצטרך לעשות זאת כקבוצה ולא כיחידים, על מנת לגרום להם לחשוב הגנתית".

"הסגל כמעט מלא למשחק ונבחר את השחקנים הטובים ביותר שלנו למשחק. אנחנו מחכים בקוצר רוח לניצחון הראשון בליגת העל והשחקנים יעשו את המקסימום כדי לנצח בשבת". בגזרת הפצועים – אופיר מזרחי, דייויד בויסן וסאקו טורה כשירים ויעמדו לרשות מאמנם. האחרון תורגל בחוד במהלך האימונים האחרונים, כשמוסא מאזו צפוי לפתוח על הספסל.

טורה. תורגל בחוד עם רז שטיין (עדי אבישי)טורה. תורגל בחוד עם רז שטיין (עדי אבישי)

הרכב משוער: עומרי גלזר, רומריק אטו, דריס ויטנס, פרנסיסקו דוטרי, איתי עוזרי (יונתן לוי) , רז נחמיאס, סבין לילאי, אופיר מזרחי (שי אליאס), אלעד שחף, סאקו טורה, רז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי