בצ'יראי וגולובארט נופו מהסגל לאחר שסירבו לשחק עם צ'יפ

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

סוער במכבי נתניה: לספורט1 נודע שהחלוץ המונטנגרי והבלם הספרדי סירבו ללבוש את גופיית ה-GPS במשחק נגד הפועל חדרה, על כן הוצאו מיידית מהאימון וגם לא ייטלו חלק במפגש החשוב בשבת (19:00, פריצות בספורט3)

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
לא רגוע במכבי נתניה. מלבד התקופה הפחות טובה מקצועית, הבוקר (שישי) אירעה תקרית באימון. חלוץ הקבוצה, פאטוס בצ'יראי והבלם רומן גולובארט הוצאו מהאימון ובשל כך גם מהסגל למשחק מחר נגד הפועל חדרה (שבת, 19:00, פריצות בספורט3) ויעמדו לוועדת משמעת בתחילת השבוע הבא.


לספורט1 נודע שהסיבה להוצאתם היא שהשניים סירבו ללבוש את גופיית ה-GPS שמודדת את נתוניהם במשחק מחר נגד חדרה, ועל כן השניים באופן מיידי סיימו את דרכם באימון הבוקר וכאמור גם לא יזכו להיות בסגל הקבוצה במשחק הקרוב.


בנוגע לבצ'יראי, מהשחקן קיימת אכזבה מקצועית והוא גם כך לא תוכנן לפתוח מחר בהרכב. יתר על כן, בקבוצה לא אוהבים את התנהלותו של החלוץ המונטנגרי וסבורים שמשהו מטריד את החלוץ לאחרונה – אולי אפילו הצעה מקבוצה אחרת.



בצ'יראי. לא תוכנן לפתוח בהרכב בכל מקרה (אודי ציטיאט)


בעוד הבלם הספרדי והחלוץ המונטנגרי ייעדרו, אלמוג כהן שב השבוע לאימונים מלאים והוא יפתח בהרכב כשהקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תנסה לשפר את מאזנה העגום עד כה שעומד על ניצחון יחיד, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים. כזכור, לפני הפגרה היא הובסה בביתה 3:0 על ידי בית"ר ירושלים וקודם לכן נכנעה בתוצאה זהה למכבי חיפה. ניצחונה היחיד היה על העולה החדשה סקציה נס ציונה.


מבחינה מקצועית, נתניה תעלה לראשונה בעידן דראפיץ' וברדה במערך של שלושה בלמים, כאשר צליל נחמיה, שהיה מתוכנן להיות מודח מההרכב בשל חזרתו של גולוברט, יפתח בכל זאת ואילו גבי קניקובסקי יתופקד כמגן שמאלי תוקף וזאת בשל פציעתו של בן תורג'מן שלא כשיר בשל רגישות בברך. בקישור, אלמוג כהן וניקו אולסק יפתחו במרכז השדה, כשעל שלושת המקומות הנותרים מתחרים רועי קהת, יחמיר היקה, גיא מלמד, יונס מלאדה ורון אשכנזי. עושה רושם שקהת, מלאדה ומלמד יהיו אלו שיפתחו, אך החלטה סופית טרם התקבלה.


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, צליל נחמיה, גבי קניקובסקי, אלמוג כהן, ניקו אולסק, רועי קהת (יחמיר היקה), יונס מלאדה (רון אשכנזי), גיא מלמד.

 

 

 

 







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי