צפו בתקציר: הפסד שלישי ברציפות למכבי נתניה, 1:0 לחדרה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

היהלומים התבזו גם מול הקבוצה של גוטמן, שהמשיך את התנופה הודות לשער מתוק של קוגבניה (47) שלא חגג מול האקסית. אזולאי והויבך הורחקו, פיניש החמיץ פנדל ושער של מלמד המחליף נפסל

(גודל טקסט)
המשבר של מכבי נתניה המאכזבת נמשך. הקבוצה סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נוצחה הערב (שבת) 1:0 על ידי הפועל חדרה וספגה את הפסדה השלישי ברציפות. כשברקע השעייתם של פאטוס בצ'יראי ורומן גולברט המושעים, צמד המאמנים עלה במערך של חמישה שחקני הגנה עם גבי קניקובסקי כמגן שמאלי אך שוב, קבוצתם לא הצליחה למצוא את הרשת.


אם לא די בצרות המקצועיות של היהלומים, גם המזל לא בדיוק היה לטובתם כאשר סתיו פיניש החמיץ פנדל, שצריך היה אולי להיבעט בשנית לאחר שאוסטין אג'ידה לא עמד על קו שערו. בנוסף לכך, דראפיץ' וברדה יחסרו במשחק הבא גם את צמד הבלמים דולב אזולאי וטים הויבך שהורחקו במהלך המשחק.


בצד המנצח, הפועל חדרה של אורי גוטמן המשיכה בתנופה שלה ורשמה משחק חמישי ללא הפסד ששמר אותה במקום הרביעי בטבלה. כמה סימבולי שאת שער הניצחון לחדרתים בדקה ה-47 כבש דידייה קוגבניה, שלא חגג מול האקסית. הרגע המרגש במשחק נרשם בדקה ה-55, כשאוהדי חדרה קראו בשמו של שוער הקבוצה הפצוע חביב אוחיון שכידוע נמצא בבית החולים כשגם אביו מוטי התארח במשחק וזכה לכבוד.


 משבר עמוק. דראפיץ' וברדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי