צפו: אוהדי נתניה הקיפו את רכבו של דראפיץ' וקראו לו להתפטר

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

שוטרים ליוו אותו לרכבו, המאמן הודה: "הסגל היה שווה 1-3 וזה לא עובד". חלק מהאוהדים שוחחו עם סגל ודרשו להחזיר את ערן לוי. מנגד, שמחה אדירה בקבוצה של גוטמן, מוטי אוחיוו: "חדרה היא סיפור אהבה"

(גודל טקסט)

המשבר של מכבי נתניה העמיק היום (שבת) לאחר הפסד נוסף, 1:0 להפועל חדרה. הקבוצה התדרדרה עד למקום ה-12 בטבלה, קרוב-קרוב לקו האדום. אין ספק שהמאמן סלובודאן דראפיץ' חווה את הימים הקשים ביותר שלו על כמאמן היהלומים.

בסיום המשחק אוהדי הקבוצה איבדו סבלנות. הם הקיפו את המאמן שלווה על ידי שוטרים לרכבו, וקראו לו להתפטר מתפקידו. הבעלים אייל סגל שוחח עם חלק מהאוהדים שדרשו ממנו לפטר גם את שי ברדה. שלושה שחקנים ספגו את מרבית האש: החלוץ פאטוס בצ'יראיי, הקשר ניקו אולסאק והבלם רומן גולובארט שנופה מהסגל. הבלם ענה לטענות של אוהדי נתניה: "אתם חושבים שלא רציתי לשחק? לא רציתי לנצח? בטח שרציתי!". האוהדים טענו כי הקשר ירק עליהם ודרשו להחזיר את ערן לוי שעזב את הקבוצה בפתיחת העונה שעברה. סגל אמר לאוהדים: "אם היה לי אגו לא הייתי עומד כאן ומדבר איתכם או עונה להודות".

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "היו אנרגיות טובות אבל החמצנו פנדל ואז ספגנו גול מהיר. אנחנו צריכים לקחת את הלחימה מהמשחק הזה. אני חושב שיש לנו קארמה רעה וזה פעם ראשונה בשלוש שנים שאנחנו במצב הזה. אנחנו לא בפאניקה ואף אחד לא מעל הקבוצה. אני חושב שמי שלא נותן למעל הקבוצה וחושב שהוא מעל הקבוצה אז הם לא יהיו פה. אני חושב שעם השחקנים האלה נוכל להוציא את הקבוצה וזה עוד יבוא בעתיד".

האתגר: "יש כאן אתגר ובתחילת העונה הסגל הזה היה שווה 1-3 וזה לא עובד. היום שיחקנו עם שחקנים שרוצים למען הקבוצה ושחקנים אחרים קיבלו את המסר. לגבי עמדות במחצית? דיברנו על קארמה בתחילת השבוע וקיווינו שזה ישתנה וגם רצינו להוריד מהאגו אבל זה לא עבד".


סלובודאן דראפיץ'. "זה לא עובד" (אודי ציטיאט)

בהפועל חדרה לעומת זאת שמחו עד הגג. הקבוצה העפילה בזכות הניצחון למקום הרביעי בטבלה, ולאחר פתיחת עונה קשה בקבוצה חזרו ליהנות מכדורגל. מאז הפגרה, הדבר היחיד שהעסיק אותם היה מצבו הבריאותי של השוער חביב אוחיון.

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן אמר לאחר המשחק: "הניצחון הזה מוקדש לחביב וזה היה עצוב לי כל השבוע. לא יצרנו מספיק טובים בהתקפה אבל אפשר לציין את משחק ההגנה שפרט לפנדל זה היה טעות שלנו ושתי הקבוצות לא הגיעו למצבים. נס ציונה שבוע הבא? עוד משחק קשה והמטרה להישאר בליגה. היה לנו חשוב לצבור עוד נקודות".

אביו של השוער, מוטי אוחיון, הגיע למשחק כפי שהבטיח והתקבל באהבה רבה על ידי הקהל. הוא התרגש מהמחווה של האוהדים והמועדון ואמר משפט קצר בסיום: "הפועל חדרה ואנחנו זה סיפור אהבה".


אורי גוטמן עם מוטי אוחיון (שלומי גבאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי