נס ציונה בדרך ללאומית? "אל תספידו אותנו כל כך מהר"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

העולה החדשה לא מצליחה להשיג ניצחון בכורה בליגת העל, דאגה מקצב צבירת הנקודות: "הבאנו בקיץ 17 שחקנים חדשים, לוקח זמן לחבר את כולם". אכזבה מהיכולת של עומרי גלזר

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה עדיין לא הגיעה לליגת העל. העולה החדשה הובסה אמש 4:0 באצטדיון המושבה לבית"ר ירושלים, ומדורגת במקום האחרון בטבלה עדיין ללא ניצחון בליגה העונה. המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו אינם מצליחים להרשים ונכון לעכשיו, הקבוצה נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

גורם במועדון אמר לאחר ההפסד אמש: "יש כאן קבוצה חדשה ואנחנו ממתינים לחיבור. אנחנו מאמינים כי זה יגיע בסוף ומכוונים למשחק הבא נגד הפועל חדרה".

בראש מצעד המאכזבים נמצא השוער עומרי גלזר, שהגיע בהשאלה בקיץ ממכבי חיפה. למרות התקוות שתלו בו, השוער הצעיר אינו מצדיק את המאמצים שנעשו להבאתו ממכבי חיפה, ונראה לא מרוכז בין הקורות. אמש ספג שני שערים 'קלים', וביכולת הנוכחית יתקשה למצוא את דרכו חזרה לקבוצה מהכרמל.


אכזבה מעומרי גלזר: "סופג שערים קלים" (דני מרון)

במועדון התאכזבו מהמשחק הרך של השחקנים, ומהיכולת שלא מתאימה לרמת המשחק של ליגת העל. למרות קצב צבירת הנקודות המדאיג (2 מתוך 21), בנס ציונה ממשיכים לתת אמון בעמיר תורג'מן ומקווים שיוביל מהלכים מקצועיים לשינוי מהיר שיובילו לניצחון ראשון העונה.

תורג'מן היה נשמע פיוטי לאחר ההפסד אמש כשהשתמש בציטוטו המפורסם מהסרט 'חלף עם הרוח': "מחר יום חדש, השמש בטוח עוד תזרח. אני בטוח שנראה יותר טוב, עוד נעשה דברים בהמשך. אחרי שננצח גם נקבל יותר ביטחון, אל תספידו אותנו כל כך מהר. הפעם לא היינו מספיק תחרותיים בחלקים מסוימים של המשחק אבל אנחנו נשתפר ונלך קדימה כי אין ברירה אחרת".

המאמן המשיך ואמר: "הבאנו בקיץ 17 שחקנים חדשים לקבוצה שעלתה מהליגה הלאומית ולוקח זמן לחבר את כולם. נגד מכבי חיפה ראינו התקדמות אבל נגד בית"ר חזרנו אחורה. ספגנו את הגול השני וההמשך היה קשה, התוצאה 4:0 לא משקפת" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי