כץ: "מקווה שננצח, האוהדים בישראל נאמנים בעיקר לכורסה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה לקראת המפגש מול רעננה: "יש לנו עלייה מתמדת בקהל". סילבס הוסיף: "מדובר במשחק קשה מאוד, עבדנו על הליקויים שהיו לנו נגד הפועל ב"ש. כל משחק יכול להיות צומת דרכים העונה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, ואחריו ידעו במועדון אם הבלם ניקולה גולאן והקשר נס זמיר יהיה כשירים להתמודדות מחר. אחרי ההפסד 3:0 להפועל באר שבע במחזור לפני הפגרה, במועדון סימנו את המשחק נגד הפועל רעננה כ'צומת דרכים' לקראת המשך העונה.

"אם אנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון, אז אנחנו צריכים לנצח את רעננה". אמר הבוקר גורם במועדון לספורט1. המאמן חיים סילבס רוצה להמשיך עם שיטת שלושת הבלמים, אך תלוי בכשירותו של ניקולה גולאן, בעקבות הפציעה של גיא משפחתי. 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק סיפר סילבס: "היה לנו מספיק זמן גם להתבשל בתוך עצמנו ולעבוד על הליקויים מהמשחק מול באר שבע. נצטרך להגיע לרעננה כאשר מדובר במשחק קשה מאוד. אנחנו יודעים באיזה סגנון משחק נדרש לשחק מחר. היה לנו שבוע לאושש את השחקנים ואחר כך חזרנו לאימונים. מלבד גילי ורמוט, כל שאר הסגל יהיה במשחק".

יואב כץ.
יואב כץ. "מקווה שננצח את רעננה כדי שיגיעו הרבה אוהדים למשחק מול הפועל ץ"א" (דני מרון)

"הפועל חיפה נבנתה בצורה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה. העונה נוצרה סיטואציה שכל משחק בליגה יכול להיות צומת דרכים ובסופו של דבר והפועל חיפה מגיעה ממשחק למשחק, וההשלכות תמיד טובות אחרי ניצחון ופחות טובות אחרי הפסד. העולות לפלייאוף ייקבעו סמוך לשם אבל כל משחק הוא חשוב מאוד".

הבעלים יואב כץ הוסיף לגבי האוהדים: "יש לנו עלייה מתמדת במספר האוהדים שמגיעים למשחקים, ואני מקווה שננצח את רעננה כדי שיגיעו אוהדים רבים למשחק הבית הבא מול הפועל תל אביב. האוהדים בישראל באים בעיקר אחרי הניצחונות, והנאמנות לקבוצה מתבססת בעיקר בכורסה בבית, וזה בניגוד למדינות אחרות באירופה".

מבחינה מקצועית, החלק ההתקפי האדומים יחסר את גילי ורמוט שטרם חזר לאימונים. מי שיחזור להרכב הוא הקפטן, עדן בן בסט שיחזור ל-11 לראשונה מאז התקרית בה התפרץ בחדר ההלבשה לאחר שהוחלף במחצית.


עדן בן בסט. יחזור להרכב לראשונה מאז התקרית (מאור אלקסלסי)

בקריית חיים מספרים כי בזמן הפגרה, בשבועיים האחרונים בן בסט הרשים מבחינה מקצועית וחברתית, ולכן יקבלו הזדמנות מחודשת. גם החלוץ אמרי וולשמן צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של מהראן לאלה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, ג'וניור דה סילבה, לירן סרדל, גידי קניוק, עדן בן בסט ואמרי וולשמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי