מהפכה באשדוד נגד מכבי ת"א: ללא אזולאי, יחזקאל ובריהון

שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי
שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי | אודי ציטיאט

רוני אוואט שוחח עם שחקניו על הקושי של האלופה נגד קבוצות שעולות עם שלושה בלמים, זוהר זסנו הצעיר יעלה במרכז ההגנה לצד אוואני וברדע. סילבסטר יזכה להופעת בכורה בהרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

רוני אוואט ומשה אוחיון מתכננים מהפכה בהרכב מועדון ספורט אשדוד במשחקם הביתי מחר נגד האלופה וסגנית המוליכה מכבי תל אביב (שני, החל מ-19:45 בספורט4). בקבוצה מצפים לכ-7,000 צופים, קרוב ל-5,000 מתוכם יהיו אוהדי האורחת, ולפי האימון המסכם תורגלו שלושה מהשחקנים הבולטים בקבוצה, שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי ויעקב בריהון מחוץ להרכב.

למעשה זהו היום השני ברציפות בו אוואט ואוחיון מתרגלים הרכב ללא השלושה, כחלק ממערך של שלושה בלמים במרכז ההגנה שיכלול גם את זוהר זסנו, הבלם הכישרוני שעלה מהנוער, ובצד שמאל על הקו ישחק נאור עבודי. בהרכב גם מתוכנן לפתוח הסלובקי יאקוב סילבסטר, שעבורו תהיה זו הופעת בכורה ב-11.

הצוות המקצועי הקרין לשחקנים קטעי וידאו מה-0:0 של מכבי תל אביב נגד הפועל חדרה לפני היציאה לפגרה ואוואט שוחח עם השחקנים על הקושי של הצהובים מול מערך של שלושה בלמים. 

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, זוהר זסנו,  נאור עבודי, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, דין דוד, יאקוב סילבסטר.


יחזקאל ואזולאי. צפויים לפתוח על הספסל נגד קבוצתם לשעבר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי