איביץ': "חסר לנו ביטחון בהתקפה. ב"ש? זה רק עוד 3 נקודות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון על אשדוד: "לא קל לנצח כאן, אנחנו עובדים עם החלוצים ואני מאמין שהשערים יגיעו". על קרב הצמרת בשבוע הבא: "חשוב כמו כל משחק אחר". אוואט: "מתוסכל, היינו שווים יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אמנם הניצחון לא הגיע בדרך הכי מרשימה, אבל מכבי תל אביב עשתה את העבודה ויצאה הערב מאשדוד עם 0:1 ועם שלוש הנקודות בכיס, שבוע לפני קרב הצמרת נגד הפועל באר שבע. בסיום ההתמודדות, ולדימיר איביץ' התייחס ליכולת הבינונית של קבוצתו, להשפעת התוצאה הערב על המשחק במחזור הבא ועל מצבת הפצועים במועדון הצהוב.

איביץ' סיכם לאחר השריקה: "היה משחק קשה, לא קל לנצח את אשדוד בביתה. היינו הקבוצה הטובה היותר ואני שמח על הנקודות, במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב אבל אנחנו צריכים להיראות כך למשך משחק שלם".

היכולת הבינונית בהתקפה: "במשחק הקודם לא הצלחנו להבקיע למרות שייצרנו מצבים, היה חסר לנו ביטחון בהתקפה. עבדנו עם החלוצים ואני מאמין שהשערים עוד יגיעו".

באר שבע במחזור הבא: "כל משחק חשוב, גם המשחק הבא יהיה על 3 נקודות כמו כל אחד אחר. יש עוד הרבה משחקים וכדי לקחת אליפות נצטרך לעבור אחד-אחד".

הביטחון בהתקפה עוד יחזור. שחקני מכבי ת
הביטחון בהתקפה עוד יחזור. שחקני מכבי ת"א חוגגים (דני מרון)

הסגל החסר: "יש כמה פצועים וגם כמה שהתאוששו. פציעות הן דבר טבעי בכדורגל, אנחנו עושים הכל כדי להחזיר אותם לכשירות אבל בינתיים צריכים להתמודד עם המצב ולהסתדר עם מה שיש".

דניאל טננבאום, ששמר פעם נוספת על רשת נקייה, הצטנע: "כל הקבוצה עושה הגנה, מההתקפה ועד השוער, אז מגיע כל הכבוד לכולם. אנחנו רוצים להמשיך כך. תמיד כששואלים אותי אני אומר שאני מוכן כל הזמן. מאז שהגעתי אני עובד עם מאמני השוערים ועכשיו אני פשוט עושה את העבודה שלי".

קרב הצמרת בשבוע הבא: "באר שבע זה עוד משחק, אבל הוא ממש חשוב בשבילנו. המאמן יכין אותנו השבוע ונגיע מוכנים למשחק".

שבוע נוסף עם רשת נקייה. דניאל טננבאום (דני מרון)
שבוע נוסף עם רשת נקייה. דניאל טננבאום (דני מרון)

בצד המנוצח, רוני אוואט שיתף בתחושותיו לאחר הפסד שני ברציפות: "יש תסכול, כי היינו שם. עמדנו בתכנית המשחק שלנו עד ספיגת השער. בסופו של דבר זה לא הספיק, היינו שווים יותר".

מה היה חסר: "הייתה לנו התלבטות, פחדנו לעשות חילופים מהירים בגלל הפציעות ובסוף שילמנו על זה מחיר, כי עוד לפני השער ידעתי שאנחנו צריכים לרענן את השורות בחלק הקדמי. כשספגנו כבר לא הייתה ברירה, אלא להמר על הכל".

איך התוצאה תשפיע בהמשך: "לא ציפינו לנצח כל העונה, זה משהו שנצטרך להתמודד איתו. יש לנו משחק חשוב נגד נתניה בעוד כמה ימים, השחקנים יתאוששו ונבוא מוכנים למשחק מאוד חשוב מבחינתנו. נצטרך לגלות הרבה אופי ואת מה שציפינו להראות מתחילת העונה, לשחק כדורגל יותר טוב ולחזור עם נקודות משם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי