יואב כץ: "ה-VAR מתאים יותר לטניס וכדורעף, לא לכדורגל"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה הזדהה עם אשר אלון וגם ביקר את משחק ההתקפה שלו קבוצתו: "חלשים במעבר מהקישור לחלק הקדמי". ורמוט עלול להיעדר גם נגד הפועל תל אביב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יואב כץ נחת בארץ בסוף השבוע האחרון וקיווה להכניס רוח חדשה בשחקני הפועל חיפה, כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות, אך המשחק נגד הפועל רעננה שבו נכח הבעלים הסתיים בתיקו מאופס, כאשר את מירב תשומת הלב תפסו הטענות של אנשי הפועל רעננה -בעיקר של הבעלים אשר אלון- על קיפוח מצד השופטים.

גם כץ הביע את דעתו בנושא: "אני חושב שאני מסכים עם אלון. לדעתי, ה-VAR מתאים יותר למשחקי טניס או כדורעף, שבהם אפשר לקחת החלטה חד משמעית ופחות למשחקים עם מגע, כמו כדורגל. למעשה, זה לא נותן תשובה למקרים של מגע עם משחק אווירי, שנתונים לשיקול דעת. גם אנחנו נפגענו מזה במחזור הקודם, נגד הפועל באר שבע".

מבחינה מקצועית, בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים. מצד אחד, במועדון שיבחו את משחק ההגנה ואת השוער יסמין בוריץ', על כך שהקבוצה לא ספגה שער, אך מצד שני מבינים שישנה בעיה בחלק ההתקפי. גילי ורמוט נעדר בגלל פציעה ואינו צפוי לשחק גם בשבת הקרובה נגד האקסית הפועל תל אביב. הבעלים התייחס לבעיות המקצועית ואמר: "ההתקפה שלנו פחות טובה ואנחנו צריכים לעבוד על זה. אנחנו מאוד איטיים במעבר מהקישור לחלק הקדמי ומאוד חלשים בכדורים נייחים וקרנות. אני בטוח שהצוות המקצועי ייתן על כך את הדעת ונראה משחק יותר טוב במחזור הבא".

עוד לפני המשחק האדומים-שחורים ספגו מכה נוספת, כאשר הבלם ניקולה גולאן מתח את שריר התאומים במהלך החימום. השחקן יעבור בדיקות על מנת לקבוע את חומרת פציעתו.
.

חיים סילבס יצטרך לתקן את הליקוים. (מאור אלקסלסי)
חיים סילבס יצטרך לתקן את הליקוים. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי