בבני יהודה מרוצים: "לא נשברנו במשחק חוץ קשה"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

מחזיקת הגביע אמנם רשמה משחק שלישי ללא ניצחון אך שחקן ציין: "הביטחון של חלק מהשחקנים היה ברצפה, הוכחנו את הכוח והאופי של הקבוצה". ליואיץ' זכה למחמאות על השתלבותו, צפי לעשרת אלפים אוהדים נגד בית"ר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה הביעו שביעות רצון גדולה לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה אתמול (שני) באצטדיון סמי עופר. השחקנים של יוסי אבוקסיס, שיצאו לפגרה עם הפסד מאכזב 1:0 להפועל כפר סבא, הראו הרבה אופי וידעו לחזור מפיגור בדקות הסיום. אמנם היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אך היה חשוב לקבוצה לא לרשום הפסד נוסף ולכן נראו לא מעט חיוכים בסיום.

שני השחקנים שזכו לרוב המחמאות בסיום היו צמד הקשרים הזרים שהחזיקו היטב את מרכז השדה, איסמעילה סורו שממשיך להפגין יכולת גבוהה בדומה לעונה שעברה והולך ומסתמן כאחד מהקשרים האחוריים הטובים בארץ וכן הקשר הסרבי החדש, מתיאה ליואיץ', שכבש את שער השוויון – שער הבכורה שלו בקבוצה. הסרבי, שהצטרף לפני כחודש, מפגין יכולת טובה מאוד באימונים ובמועדון פרגנו לו על ההשתלבות המהירה, גם בחדר ההלבשה עם יתר השחקנים וחשוב מכך – בפן המקצועי, על המגרש עצמו.

"לקחנו נקודה במשחק חוץ קשה מאוד", אמר אחד השחקנים בסיום. "בתקופה האחרונה, הביטחון של חלק מהשחקנים היה ברצפה ולכן חשוב שהבקענו וחזרנו עם נקודה יקרה. הקבוצה הראתה הרבה אופי. להשוות בדקות הסיום ולא להישבר במשחק בחיפה – זה מראה על הכוח של הקבוצה והאופי של השחקנים", הוסיף.

אמיליו זובאס חוגג. בבני יהודה מרוצים (מאור אלקסלסי)

במחזור הבא תארח מחזיקת הגביע את בית"ר ירושלים ביום ראשון בבלומפילד ולפחות נכון לעכשיו הצפי היא לעשרת אלפים צופים שיגיעו לאצטדיון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי