קובי רפואה: "לא מחכה לינואר, מאוד מבסוט ממה שיש פה"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמנה החדש של ק"ש נשמע אופטימי במסע"ת לקראת רעננה: "בטוח שאיזי יחזור לקבוצה אם תחזור להציג יכולת טובה". על המינוי: "את המו"מ ניהלתי מול אדרי בלבד". שיש יחזור לאחר פגרת הנבחרות, רואיס עשוי להיחתך

(גודל טקסט)

קריית שמונה יוצאת לדרך חדשה תחת המאמן קובי רפואה, שמונה מוקדם יותר השבוע במקומו של מסאי דגו, ובמועדון יש תחושה אופטימית. רפואה הגיע במלוא האנרגיה והוא מקווה לחגוג את ניצחון הבכורה כבר במשחק הקרוב בבית נגד הפועל רעננה בשבת. הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן החדש והקפטן עידן נחמיאס.

רפואה פתח את דבריו ואמר: "אני שמח להיות בקריית שמונה, אני מכיר את המקום הזה, זה משהו שלא חדש לי, יש לכולם מטרה אחת ובזה אנחנו מתעסקים, המטרה כרגע להוציא את הקבוצה מאיפה שאנחנו נמצאים, המועדון הזה תמיד שאף להגיע הכי גבוה שאפשר ותמיד להיות למעלה, את המו"מ ניהלתי מול יוסי אדרי לא מול איזי אני צריך להתמקד להוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת".

רפואה המשיך: "כל מאמן מוציא את הדרך והעבודה שלו, אני לא בא להגיד שאני יותר טוב מההוא, לא מתעסק מה היה לפני, אנחנו רוצים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, מה שמעניין אותי להוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נמצאת, אני חושב שאני יודע מה צריך בדיבורים כולם אלופים, אין סודות בכדורגל, יש פה שחקנים כישרוניים עם זרים טובים צריך ללכד את כולם, המטרה זה לא להשאיר את ק"ש. אני בטוח שאיזי יחזור לקבוצה אם תחזור להציג יכולת טובה ולהיות בצמרת, אני לא מחכה לינואר כדי לשנות דברים הלוואי שנהיה טובים ולא נצטרך לשנות כלום, אני מאוד מבסוט ממה שיש פה."


"אני בטוח שאיזי יחזור לקבוצה אם היה תחזור להציג יכולת טובה" (עדי אבישי)

על הפועל תל אביב: "הייתי גאה לאמן שם אבל אני בקריית שמונה וגאה להיות פה, הפועל ת"א מאחורי".

רפואה טרם תרגל את ההרכב שיפתח נגד רעננה, אבל עומד בפני בעיה קשה בעמדת המגן השמאלי כאשר יחסר את אמיר בן שמעון המורחק וגם את גל שיש שנפצע לפני שבועיים בצלעות. שיש עבר אתמול בדיקת מיפוי עצמות בה התברר כי הוא סובל משבר, והוא יחזור רק בעוד חודש לאחר פגרת הנבחרות.

שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק הקרוב הוא הקשר ג'ון רואיס. גורמים במועדון מציינים כי ישנה אכזבה מהקשר, שהיה אמור להיות אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של הקבוצה, וכי אם לא יפגין שיפור משמעותי במשחקים הקרובים תחת רפואה הוא עשוי לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב.

אכזבה גדולה מג'ון רואיס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי