בן זקן ערך שיחה קשה עם שחקני אשדוד וגיבה את אוואט

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | מאור אלקסלסי

בעלי הקבוצה מעיר הנמל דיבר על התרופפות המשמעת בסגל ועל תלונות משחקנים שיצרו אווירה שלילית בחדר ההלבשה. המאמן שוחח עם שגיב יחזקאל והסביר את ההחלטה שלא לרשום אותו נגד מכבי ת"א. גיל כהן ישוב נגד נתניה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לקראת משחקה של מ.ס. אשדוד נגד מכבי נתניה בשבת הקרובה (19:15, שידור ישיר בספורט3), בעלי הקבוצה מהדרום ג'קי בן זקן שב אתמול (רביעי) מביקור במרוקו והגיע לאימון, שם ערך אסיפה עם השחקנים ללא הצוות המקצועי. גורמים במועדון טענו כי השיחה הייתה קשה ברמה שלא נראתה בשנים האחרונות. בן זקן דיבר על התרופפות המשמעת שחוזרת ונשנית בקרב השחקנים ועל אמירות שנשמעו מפי כאלה שלא נכללו בהרכב או בסגל ויצרו אווירה שלישית בחדר ההלבשה.

מהסגל של אשדוד נעדר שגיב יחזקאל במשחק ההפסד האחרון נגד מכבי תל אביב, כשעל הספסל היו שמות כמו שובל גוזלן, יעקב בריהון ושלומי אזולאי, שנכנסו כמחליפים. בן זקן הבהיר כי מעמדו של רוני אוואט לא על הפרק וכי המאמן הוא זה שקובע הכל בנושא המקצועי ובהתנהלות הקבוצה. אגב, לאחר ההפסד נגד הצהובים, אוואט קיים שיחה אישית עם יחזקאל, שבה הסביר לו מדוע לא נכלל בסגל ודיבר על ההתנהלות שלו בשבועות האחרונים.

מסתמן כי המגן/בלם גיל כהן, שריצה עונש הרחקה במפגש עם האלופה, ישוב להרכב נגד מכבי נתניה. אשדוד תנסה לנצל את העובדה שגם קבוצתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שרויה במשבר, על מנת להתאושש משני ההפסדים האחרונים לקריית שמונה ולמכבי תל אביב.

אווירה שלילית בחדר ההלבשה האשדודי. שגיב יחזקאל (אודי ציטיאט)
אווירה שלילית בחדר ההלבשה האשדודי. שגיב יחזקאל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי