בלבול: "מעולם לא הצהרתי שחיימוב הוא השוער הראשון של מכבי חיפה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס (שבת, 20:25, בספורט4) מאמן הירוקים דיבר במסיבת עיתונאים: "שמח שיש לי כאב ראש בריא , על כל עמדה יש שני שחקנים שמתמודדים על ההרכב". על היריבה: "אין משחקים קלים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נחלה אכזבה גדולה ביום שני האחרון. הירוקים שמטו שתי נקודות חשובות נגד בני יהודה, סיימו בתיקו 1:1 ובכך התרחקו מעט מקבוצות הצמרת. היום (חמישי) המאמן הירוקים דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המחזור הבא בליגת העל, בו ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה (שבת, 20:25 ישיר בספורט4).

מרקו בלבול פתח את דבריו: "זה היה באמת מאכזב לספוג בדקות האחרונות וכפי שראינו במשחק נגד בני יהודה, היו דברים טובים ודברים שצריך לשפר. אבל המשחק מאחורינו ואנחנו יודעים שאין שום משחק קל. יש אווירה טובה באימונים, השחקנים עובדים קשה ואנחנו רוצים לנצח את המשחק. אני חושב שכולם יהיו כשירים השחקנים יודעים מה לעשות הם מאומנים בזה, אבל אם תיקח את המהלך האחרון היינו חמש על שלוש וגם אמרתי שצריך לשפר דברים ועל זה אנחנו עובדים".

על סוגיית גיא חיימוב: "אני לא אשנה את המנהג שלי ואני אף פעם לא אפרסם את ההרכב יומיים לפני המשחק וכך אעשה. מתי הצהרתי שגיא חיימוב הוא השוער הראשון של מכבי חיפה? מעולם לא עשיתי זאת".


"מתי הצהרתי שגיא חיימוב הוא השוער הראשון של מכבי חיפה?" (מאור אלקסלסי)

יש מספר שחקני ספסל שלא מקבלים הזדמנות: "אני שמח שיש לי כאב ראש בריא. על כל עמדה יש שני שחקנים שמתמודדים על ההרכב, ואני חושב שזה טוב שיש תחרות ואנחנו רואים שהם מתקדמים ואף זומנו לנבחרת ישראל. התחרות זו הדרך הכי טובה למלא את הפוטנציאל של כל שחקן". 

יש לחץ במכבי חיפה: "במועדון כמו מכבי חיפה יש ציפיות וטוב שיש ציפיות, אנחנו צריכים לנווט את הלחץ לדבר חיובי. כמובן שיש לחץ שדורש כל הזמן לנצח. נכון שזה קשה אבל זה בסדר גמור ואנחנו צריכים לקחת אותו למקום חיובי כדי להחזיר את התמיכה בנו".

חושש משיקות בוז נגד כפר סבא: "קודם כל יש לנו קהל אדיר שמלווה אותנו בבית וגם בחוץ, בכדורגל יש הרבה מאוד תסכולים והקהל מביע את דעתו וזה חלק מהמשחק וחשוב מאוד שהקהל יהיה איתנו במיוחד שיש לנו את הסגל הכי צעיר בליגה".


"במועדון כמו מכבי חיפה יש ציפיות וטוב שיש ציפיות" (מאור אלקלסי)

היה לנו תוכנית ב' למשחק: "קודם ב-0:0 עברנו מ-4-3-3 ל-4-4-2 וזה הביא לנו את שער היתרון ובסוף נאלצנו לעשות חילופים כפויים".

על כפר סבא: "הם משחקים כדורגל התקפי, היא מאוד מאומנת ורואים את זה בכל המשחקים שלהם עד עכשיו ואתם רואים שאין משחקים קלים. כולן מצופפות וטקטיות ולכן חשוב להיות ממוקד למשך 90 דקות כדי להוציא תוצאה טובה".

למה אתה לא נותן לשחקנים לשחק בתפקיד שלהם: "כל הבחירות שלי מקצועיות נטו לטובת מכבי חיפה, הצלחנו בכמה שיטות וכל פעם אני מחפש את השחקנים שהכי מתאימים לכל משחק. למשל עוואד יודע לשחק גם בצד וגם באמצע ואותו דבר גם לגבי חזיזה".


"מוחמד עוואד יכול לשחק גם בצד וגם באמצע" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי