סילבס לקראת הפועל ת"א: "צריכים רענון בחלק ההתקפי"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

מאמן הפועל חיפה התייחס לבעיות של קבוצתו לפני המשחק הקרוב: "לא ספגנו בארבעה משחקים מתוך שבעה, אך גם לא כבשנו שלושה מחזורים". יואב כץ: "יותר קל לראות את הבעיות מרחוק, הצוות המקצועי יתקן את הליקויים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת (15:45, שידור ישיר בספורט4). במועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות לעיני הקהל הביתי ובכדי שזה יקרה, החלק ההתקפי יצטרך לתת תפוקה גדולה יותר מאשר במשחק האחרון נגד רעננה. המאמן חיים סילבס, שיחסר מחרתיים את הבלמים ניקולה גולאן וגיא משפתי וכן את הקשר גילי ורמוט, התייצב היום (חמישי) למסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם הקבוצה של ניסו אביטן, לצדו של הבעלים יואב כץ.

"ראשית, צריך להבין שהליגה היא מרתון. יש ימים יותר טובים ופחות טובים, במשחק האחרון הייתה תמונה מסוימת ולפני כן הייתה הגנה שעשתה עבודה פחות טובה", אמר סילבס בתחילת דבריו, "המשחק הקרוב יהיה סיפור חדש ואולי שינויים בהרכב יעשו דברים טובים. אי אפשר לברוח מזה שלמרות שהקבוצה לא ספגה בארבעה משחקים מתוך שבעה, לא כבשנו שלושה משחקים ואנחנו צריכים רענון, נמשיך לעבוד על זה".

התוצאות הרעות לאחרונה: "התחלנו מצוין, אבל המשכנו פחות טוב וזה סיפור של קבוצת כדורגל. בנינו קבוצה חדשה העונה בהפועל חיפה והחוכמה היא להיות קבוצה מאופיינת. קשה לשחק מולנו וזה מעודד אותי".

צריך לרענן את ההתקפה. חיים סילבס (דני מרון)
צריך לרענן את ההתקפה. חיים סילבס (דני מרון)

הטענה שהוא מאמן הגנתי: "אם אתייחס לכל מה שאומרים עליי, אני אאבד את הפוקוס. רצינו להנחיל בקבוצה אופי חזק ודווקא במשחק האחרון שיחקנו בשיטה פחות הגנתית, אני פחות מתייחס לדיבורים וכשננצח יגידו לי שאני מאמן התקפי. גם באשדוד שיחקנו מצוין ולא הצלחנו לתת את הגול השני. בעיניי, צריך להשתפר בחלק ההתקפי. אנחנו מרגישים השבוע פחות טוב, בגלל התיקו המאופס מול רעננה.

שילוב של אראל ובן בסט: "מאמן כדורגל יכול לחטוא. אני כל הזמן מבקר את עצמי, אני נמצא כאן בשירות הפועל חיפה ולא בשירות חיים סילבס. יכול להיות שאני אטעה אבל ההחלטות מקצועיות".

לקראת המשחק הקרוב: "ככל שמתקרבים למשחק אנחנו בוחנים את הנקודות החיוביות שלנו ואת נקודות התורפה של היריבה, אבל בעיקר עסוקים בעצמנו. אנחנו מרגישים את הדברים הקטנים שחסרים לנו, נעבוד על זה ונגיע מוכנים".


"יותר קל לראות את הבעיות מבחוץ". יואב כץ (אריאל שלום)

יואב כץ התייחס למצבה של הפועל חיפה עד כה: "הקבוצה במצב טוב, תמיד אפשר להיות יותר טובים. פתחנו את העונה בצורה טובה ויש קצת ירידה בשני המשחקים האחרונים, נקווה שננצח כבר במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. יותר קל לראות את הבעיות מרחוק. המועדון עובד בצורה יפה, אנחנו מקווים לנצח במשחק הבא ולהתברג בשישייה הראשונה".

הרמה בליגה: "הליגה שוויונית ולכן כל תוצאה יכולה לשלוח אותך למעלה או למטה. יש ליקויים בחלק ההתקפי, אנשי הצוות המקצועי יראו את זה ויתקנו. השחקנים משתדלים ונותנים מעצמם למרות שאנחנו רואים שיפור בהגנה ובקישור ופחות בחלק ההתקפי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי