סילבס לשחקנים: "צריכים להיות יותר דינמיים בחלק ההתקפי"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה בה ביקש יותר יצירתיות. התלבטות לגבי המערך שייפתח נגד הפועל תל אביב בשבת (15:45, ספורט4), יואב כץ ערך ערב גיבוש ולקח את השחקנים לבאולינג

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון ומאזן ביתי של 11 משחקים ללא ניצחון, בהפועל חיפה רוצים לעצור את הרצף השלילי במשחק נגד הפועל תל אביב מחר (שבת 15:45, שידור ישיר בספורט1). במועדון אומנם שיבחו את המשחק ההגנתי נגד רעננה ביום שני, אבל התאכזבו מהחלק ההתקפי.

גם המאמן חיים סילבס מנסה למצוא פתרונות יצירתיים בחוד ההתקפה, כאשר הוא עשוי לבצע מספר שינויים. סילבס ערך שיחה עם שחקניו וביקש מהם להיות יותר יצירתיים במשחק שלהם. "אנחנו צריכים להיות יותר דינמיים בחלק ההתקפי, אם נעבוד כמו שצריך גם נצליח". אמר המאמן לשחקני חיפה. הבעלים יואב כץ, שנמצא בישראל, ערך אתמול ערב גיבוש לשחקניו שיצאו ליהנות בבאולינג.

כץ הצהיר אתמול במסיבת עיתונאים כי בשלב הוא מעדיף לבחון אופציות לשיפור מצב הקבוצה בקרב השחקנים שנמצאים במועדון, ורק אם אותם שחקנים לא יוכיחו את עצמם תיבחן אופציה להחליפם בחודש ינואר.

גולאן. ייעדר עד סוף נובמבר (מאור אלקסלסי)
גולאן. ייעדר עד סוף נובמבר (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, סילבס יחסר את הבלמים גיא משפתי וניקולה גולאן ואת הקשר גילי ורמוט. בשל חסרונם של הבלמים, המאמן טרם החליט אם לעלות עם שלושה בלמים, שיטה שעבדה מתחילת העונה, ואז לירן סרדל עשוי לפתוח במרכז ההגנה, או לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה ואז סרדל יפתח במרכז השדה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, אלי בלילתי, לירן סרדל, ג'וניור דה סילבה, גידי קניוק, אלמוג בוזגלו, נס זמיר, עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי