גאנם בהרכב רעננה נגד ק"ש, התלבטות בין סביר לבנימין

קייס גאנם
קייס גאנם | אריאל שלום

בקבוצה מתכוננים למשחק החוץ בצפון ומצפים מהחלוץ לחזור להבקיע. לאחר סערת השיפוט גורם במועדון הבהיר: "כולם ראו את הקיפוח כלפי הפועל רעננה על ידי השופט ומצלמות ה-VAR, אין לנו כוונה להמשיך לדון בנושא"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל קריית שמונה מחר (שבת). בקבוצה מתרכזים בהכנות להתמודדות והחליטו לשים מאחור את פרשת השיפוט בתיקו 0:0 נגד הפועל חיפה. גורם במועדון: "כולם ראו את הקיפוח כלפי הפועל רעננה על ידי השופט ומצלמות ה-VAR. אין לנו כוונה להמשיך לדון בנושא ואנחנו מאמינים שמעכשיו יהיה שינוי והחלטות צוות השיפוט יילקחו בהתאם למתרחש על כר הדשא".

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "יש לקריית שמונה מאמן חדש, שמביא אנרגיה חדשה אבל הפועל רעננה באה לעשות את מה שהיא יודעת, אנחנו מאוד רוצים לחזור עם הנקודות מהצפון". לרשות הצוות המקצועי יהיה סגל מלא ועל פי האימונים השבוע קיימת התלבטות בין בן סביר הצעיר לקשר הוותיק בן בנימין, שלא פתח בשבוע שעבר בהרכב.

בקבוצה נערכו לשיטת המשחק של היריבה, המתבססת על יציאה להתקפות מעבר, אבל מבינים כי המאמן קובי רפואה יערוך שינוי טקטי ויציב הרכב התקפי כדי לנצח בבכורה שלו. בקבוצה מצפים מהחלוץ קייס גאנם לחזור למסלול ההבקעות ולכבוש את השערים, שיעלו את המועדון לכיוון הפלייאוף העליון.

מנחם קורצקי:
מנחם קורצקי: "רוצים לחזור עם נקודות מהצפון" (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתאוס, עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, בן בנימין (בן סביר), דיווין נאה, אור דסה, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי