קבהא וקלטינס בתמונת ההרכב של בכר, "מבחן אופי גדול"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הפועל באר שבע העלתה הילוך בהכנות למשחק החשוב נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. המאמן מתלבט לגבי המערך איתו יפתח, כשהאפשרות שיעלה עם הגנה מעובה נשקלת. גורם במועדון: "לא עוד משחק על שלוש נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע העלתה היום (שישי) הילוך בהכנות לקראת משחקה הקרוב נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, אשר יכול לקבוע הרבה מאוד להמשך העונה. אמש זכו שחקני הקבוצה לחופש, אך כבר הבוקר חזרו לאימון וביום ראשון יצאו ביחד למלון באיזור המרכז, אותו יעזבו רק סמוך למועד פתיחת המשחק.

למאמן ברק בכר יש מספר התלבטויות בנושא ההרכב שיפתח בהתמודדות, כמו גם במערך. בכר חושב על האפשרות לעלות למשחק על שלושה קשרים אגרסיביים במרכז המגרש, מערך אשר הוכיח את עצמו במשחקים האחרונים של הקבוצה. אפשרות נוספת היא שיטת שלושת הבלמים, אשר תאפשר לצמד המגנים בן ואורן ביטון להצטרף בתדירות גבוהה יותר למשחק ההתקפה.

אם בכר יחליט לבחור באופציה השנייה ולעלות על חוליית הגנה מעובה, מי שכנראה יקבל את הקרדיט הוא דוד קלטינס שצפוי לתמרן בין הקישור להגנה. הבלם הצעיר עמית ביטון לא צפוי לפתוח במשחק החשוב. נאור סבג, שחזר לאימונים מלאים בתחילת השבוע יהיה כשיר ויעמוד לרשות מאמנו, אך בשל חוסר ניסיונו במעמדים הללו נראה כי בכר יבחר ללכת עם מרואן קבהא, בשל הוורסטיליות שלו המאפשרת לו לשחק בכמה עמדות.

קבהא. עשוי לקבל מקום בהרכב של בכר (דני מרון)
קבהא. עשוי לקבל מקום בהרכב של בכר (דני מרון)

גורם במועדון סיפר: "זה הולך להיות מבחן אופי גדול מאוד מבחינתנו, מול קבוצה מאוד טקטית, שאף לא ספגה שער אחד העונה. אם נחזור מבלומפילד עם שלוש נקודות, זה בהחלט ייתן לנו דחיפה גדולה מבחינה פסיכולוגית להמשך הדרך. זה לא עוד משחק על שלוש נקודות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, מרואן קבהא (נאור סבג), ז'וסואה, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי