אולהה יצטרף להפועל ת"א בעוד כחודש: "לא ראיתי את משפחתי"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

החלוץ סיים את חוזהו בווייאטנם, אבל טען בפני ראשי האדומים כי לא היה בניגריה בשנתיים האחרונות ושהוא זקוק לחופשה, לכן הוזמנה לו טיסה ל-19.11: "בסוף דצמבר נחליט אם לשחרר את אחד הזרים", אמר גורם במועדון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הצליחה לשחרר המון לחץ כשניצחה במחזור שעבר 1:2 את הפועל כפר סבא ועצרה רצף של 11 משחקים ללא ניצחון, ספירה שכוללת גם את גביע הטוטו לאור העובדה שלקח לקבוצה כשלושה חודשים כדי לנצח לראשונה העונה, אבל בקבוצה עשו ככל שביכולתם בימים האחרונים כדי לייצר המשכיות ולמקד את השחקנים אך ורק במפגש היום בסמי עופר נגד הפועל חיפה (שבת, 15:45 בספורט4).

במקביל להכנות למשחק, הצוות המקצועי בראשות ניסו אביטן גם נערך להגעתו הצפויה של החלוץ הניגרי מייקל אולהה, מי שחתם בקבוצה עוד בתחילת הקיץ, אבל רק עתה סיים את חוזהו בקבוצת סונג לאם מוויאטנם. לאולהה סודר כרטיס טיסה לישראל והוא אמור להגיע ארצה ב-19.11, לאחר שיזכה לחופשה ואז יחל את אימוניו עם חבריו החדשים בהפועל תל אביב.

למעשה, אביטן וצוותו אישרו לאולהה חופשה בת חודש בניגריה לאחר שהחלוץ סיפר כי לא היה שנתיים במולדתו, לא ראה את בני משפחתו ושהוא זקוק לחופשה כדי לנוח ולהגיע בשיא המוכנות לחצי העונה שלפניו בקבוצתו החדשה. בינתיים, הצוות המקצועי של הפועל תל אביב כבר הכין לחלוץ החדש תוכנית אימונים עד שיוכל לערוך את הופעת הבכורה ב-8.1.2020, עם פתיחת חלון ההעברות.


אמור להגיע בעוד שלושה שבועות. אולהה (הפועל תל אביב, האתר הרשמי)

כידוע, הגעתו של אולהה תיצור מצב בו להפועל תל אביב יהיו שישה שחקנים זרים והמשמעות היא שהמועדון לא יזכה למענק של 300 אלף שקלים ממנהלת הליגה כל עוד אחד הזרים לא ישוחרר. נכון לעכשיו בקבוצה משחקים מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה, כשמייקל אולהה יהיה הזר השישי ועל כך גורם במועדון אמר לספורט1: "רק בסוף חודש דצמבר, לקראת פתיחת חלון ההעברות האחרון, נחליט אם צריך לשחרר שחקן זר אחד או להמשיך את העונה עם שישה שחקנים זרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי