צפו בתקציר: הפועל תל אביב הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה

מאור בוזגלו, אור אינברום, עומר דמארי
מאור בוזגלו, אור אינברום, עומר דמארי | מאור אלקסלסי

למרות הניצחון במחזור הקודם, האדומים שיחקו רע וחטפו מכה קשה בסמי עופר. זמיר, בן בסט ואראל הבקיעו למארחת, שניצחה לראשונה בבית אחרי 11 משחקים, והבה ולקס הורחקו. האוהדים קראו לאביטן להתפטר

(גודל טקסט)

המחזור השמיני של ליגת העל נפתח עם משחק נהדר בסמי עופר. הפועל תל אביב שניצחה במחזור הקודם את הפועל כפר סבא קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי על הפועל חיפה שלא ניצחה בארבעה המשחקים האחרונים, אך האדומים ספגו מכה קשה והפסידו 0:3 למארחת שניצחה לראשונה בבית אחרי 11 משחקים.

הפועל חיפה שלטה כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-21 לאחר מהלך נהדר של דור מלול שהסתיים ברגליו של נס זמיר. בדקה ה-35 הפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות עבירה גסה של בן והבה על דמבה קמארה לאחר בדקה ב-VAR. לאחר חמש דקות בלבד ה-VAR היה שוב במרכז העניינים לאחר שליאני בחר לפסוק לפנדל לזכות הפועל חיפה עקב דריכה של מרווין פירסמן על גידי קאניוק ועדן בן בסט כבש לראשונה אחרי שנה מהנקודה הלבנה.


חגיגה בהפועל חיפה (מאור אלקסלסי)


עוד משחק מאכזב לניסו אביטן (מאור אלקסלסי) 


דני גרופר (מאור אלקסלסי)

הפועל תל אביב פתחה את המחצית השנייה אחרת לגמרי והגיעה למספר רב של מצבים ולולא יכולת אדירה של יסמין בוריץ' האדומים היו מוצאים את השער המצמק. למרות זאת השער השלישי הגיע דווקא מהצד של חיפה, מהראן לאלה ניצל קומדיה של טעויות בהגנת האדומים והוכשל ברחבה על ידי ניר לקס שקיבל אדום בדקה ה-78. הפעם היה תורו של גל אראל המחליף לכבוש והוא קבע את תוצאת המשחק.

בסיום המשחק אוהדי האדומים לא הסתירו את תסכולם וקראו לניסו אביטן להתפטר. אין לדעת אם יישאר על הקווים במחזור הבא נגד מכבי חיפה ביום שני הבא, כך או כך יהיה מאוד קשה לאדומים להפתיע את הירוקים בבלומפילד. על אף התמיכה של הקהל הביתי. מנגד הפועל חיפה שהשיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי ארבעה משחקים, תקווה להמשיך את המומנטום החיובי נגד קריית שמונה בסמי עופר.


יואב כץ מרוצה מהיכולת (מאור אלקסלסי)

אור אינברום (מאור אלקסלסי)

הרכבים
הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה (אדום, 35), ניסו קפילוטו, אלי בלילתי, לירן סרדל, ג'וניור דה סילבה, גידי קאניוק, אלמוג בוזגלו (גל אראל 38), נס זמיר (מהראן לאלה 63), עדן בן בסט (אמרי וולשמן 84).

הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, עידן כהן (דני גרופר 33), רז שלמה, איאד אבו עביד, מרווין פירסמן, ניר לקס, סטפן ספירובסקי, פרנסיס קיירמה (מאור בוזגלו 58), אור אינברום, דמבה קמארה (שחר הירש 45), עומר דמארי.

מהלך המשחק
הזדמנות ראשונה להפועל חיפה, הדקה השמינית נס זמיר חטף לעידן כהן בסמוך לקו החצי וכדרר עד לרחבת ה-16 ושחרר כדור שטוח שיצא החוצה. בדקה התשיעית מרווין פירסמן ספק בעט למרכז השער באגף שמאל, בוריץ' היה במקום והצליח לעצור. אירוע מכוער בסמי עופר – דור מלול ספק ירק לעברו של מרווין פירסמן בדקה ה-12, אך לירן ליאני לא השתמש ב-VAR ובחר להתעלם.

בדקה ה-21 הפועל חיפה כבשה את שער היתרון – דור מלול העביר כדור נפלא מצד ימין לנס זמיר שסיים מקרוב עם בעיטה חדה מהאוויר, 0:1 להפועל חיפה. עם חגיגת השער של זמיר, נזרקה כוס שתייה מיציע של אוהדי הפועל תל אביב לכר הדשא, סמוך לשופט לירן ליאני.  בדקה ה-34 בן והבה נכנס בקרסול של דמבה קמארה, לאחר בדקה ב-VAR ליאני שלף כרטיס אדום לבלם, שהותיר את הפועל חיפה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-40 מרווין פירסמן דרך על רגלו של גידי קאניוק ולאחר בדיקה נוספת ב-VAR הורה ליאני לפנדל. עדן בן בסט בעט לצד שמאל ויואב ג'ראפי הגיע לכדור, אך לא הצליח למנוע מהחלוץ לכבוש שער ליגה ראשונה אחרי שנה, 0:2 להפועל חיפה

נס זמיר חוגג (מאור אלקסלסי)

הפועל תל אביב הגיע למצב ראשון במחצית השנייה כעבור 40 שניות בלבד, איאד אבו עביד העביר רוחב מצד ימין והיגע היישר לעומר דמארי שבעט ממרכזבדקה ה-57 דני גרופר מסר לעומר דמארי שהיה במרכז הרחבה, החלוץ בעט למרכז השער ובוריץ' תפס את הכדור ללא קושי.הרחבה מעל המסגרת. הזדמנות נוספת להפועל תל אביב בדקה ה-54, שחר הירש מצא את אור אינברום פנוי בצד שמאל אך החלוץ פגש רק את הרשת החיצונית. 

הפועל תל אביב יצאה למטווח החל מהדקה ה-60, ספירובסקי בעט ונבלם בדרך, הכדור חזר אליו ובעט מקורב מעל השער. מיד לאחר מכן דני גרופר שחרר פצצה מרחוק ובוריץ' הצליח להדוף. גרופר הגיע לעוד מצב בדקה ה-66 ושגם אותו הצליח בוריץ' לעבור. משחק נהדר של הבוסני. קרן של הפועל חיפה בדקה ה-74 פגשה את ראשו של עדן בן בסט שנגח החוצה.

פרנסיס קיירמה לאחר הכניסה של בן והבה (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-78 מהארן לאלה קודמיה של טעויות בהגנת הפועל תל אביב ולבסוף הוכשל ברחבה על ידי ניר לקס, שהורחק. גל אראל ניגש לבעיטה דקה לאחר מכן והכניע את ג'ראפי עם בעיטה שטוחה לצד שמאל, 0:3 להפועל חיפה.

ה-VAR כיכב במחצית הראשונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי