רפואה: "יש לא מעט דברים לשפר בק"ש, מצפה לי עבודה רבה"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני‎

המאמן שניצח את רעננה בבכורה שלו התייחס לקבוצה שקיבל מדגו: "ניסיתי להרים את המורל של השחקנים עם שיחות אישיות". על איזי: "כמה ניצחונות והוא יגיע". קורצקי: "זו תקופה פחות טובה, נצטרך להיות חזקים"

(גודל טקסט)
למרות שער נדיר ביופיו של עידן שמש, קובי רפואה פתח הערב (שבת) את הקדנציה שלו כמאמן קריית שמונה עם שלוש נקודות יקרות. המאמן, שהחליף את מסאי דגו, גבר 1:2 על הפועל רעננה בבכורה שלו על הקווים וטיפס מעל הקו האדום. עידן נחמיאס הבלם העלה את הקבוצה הצפונית ליתרון (40) והחלוץ שעלה מהספסל של מנחם קורצקי השווה עם מספרת מופלאה (68), אך המילה האחרונה הייתה שייכת לקיליאן שרידאן שסידר שלוש נקודות עם נגיחה נהדרת (75).


רפואה סיכם: "הקבוצה לא ניצחה המון זמן והיא בתחתית, אז היה לחץ ומה שהיה חשוב זה להשיג שלוש נקודות. אני רואה ויודע שיש לי המון עבודה ויש לא מעט דברים לשפר. ניסיתי לעשות כמה דברים כמו להרים את המורל של השחקנים עם שיחות אישיות ואני מאוד שמח שזה הצליח. אני מקווה לשפר את הדברים הפחות טובים שיש בקבוצה הזו, מצפה לי המון עבודה.


"לסמן וי זה לצאת מהתחתית. סטטיסטיקה? אני לא מבין בזה. היינו צריכים ניצחון דחוף כי אני לא יודע מה היה קורה אם לא היינו מנצחים. נתונים זה טוב בשבילכם הפרשנים. אני לא מכיר משהו אחר חוץ מעבודה. כולם עובדים קשה, אבל צריך לדעת לעבוד בצורה נכונה. התגעגעתי לאמן. איזי? הוא נמצא עכשיו בצפת. נעשה כמה ניצחונות ונביא אותו לקריית שמונה", הוסיף רפואה.



פתח את הפרק שלו בקריית שמונה ברגל ימין. קובי רפואה (אנצ'ו ג'וש)


קורצקי אמר: "אני מאוד מאוכזב. בחצי השני כבר שיחקנו יותר טוב והגענו למצבים, אבל לצערי זה לא הספיק. אחרי שהבקענו היה לנו מומנטם טוב, אנחנו נצטרך ללמוד לדעת לשמור גם על נקודה. זו תקופה לא פשוטה עבורנו. היום היינו פחות טובים והפסדנו, נצטרך להיות חזקים ומאוחדים בשביל לצאת מהתקופה הפחות טובה".


קורצקי הוסיף: "עד היום הצגנו כדורגל טוב, אבל אנחנו צריכים לעשות פחות טעויות ולהיות יותר מרוכזים. נצטרך למצוא את הדרך לקחת נקודות כבר במחזור הקרוב. צעקות? זו לא הדרך שלנו. נרים את השחקנים ונתקן את הדברים בשביל להגיע למשחק הבא הכי מוכנים שאפשר".


על עידן שמש שעלה מהספסל וכבש שער מרהיב במספרת: "מי שטוב ומוכיח שהוא ראוי זה מי שמשחק. אין לי עדיפות לאף אחד, אני רוצה לראות שחקנים שרצים, עובדים ולוקחים את ההזדמנות שהם מקבלים".


סיבות רבות לדאגה. מנחם קורצקי (אנצ'ו ג'וש) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי