צפו בתקציר: 1:2 לק"ש על רעננה בבכורה של רפואה על הקווים

קיליאן שרידאן
קיליאן שרידאן | סוכנות ג'יני

הקבוצה הצפונית בליגה עלתה מעל הקו האדום בזכות שערים של נחמיאס ושרידאן. שמש איזן זמנית עם מספרת אדירה. חברותו של קורצקי שרשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, ירדה למקום ה-13

(גודל טקסט)

ניצחון חשוב לקריית שמונה בבכורה של קובי רפואה על הקווים: הקבוצה הצפונית בליגה שפיטרה בפתיחת השבוע את מסאי דגו, עקב ההפסד להפועל באר שבע, גברה הערב (שבת) 1:2 על הפועל רעננה ובמקביל עלתה מעל הקו האדום.

הקבוצה הצפונית בליגה עלתה ליתרון בדקה ה-40 כאשר עידן נחמיאס עלה לכדור של עומר לקאו וסיים בצורה מושלמת מול השער, אך בדקה ה-68 עידן שמש כבש את אחד משערי העונה לאחר שדור דסה הגביה למרכז הרחבה והחלוץ פגש את הכדור במספרת אדירה וקבע שוויון זמני.

אבל כנראה כשיש חילופי מאמנים לפחות במחזור הראשון, המזל הולך עם המאמן החדש, בדקה ה-75 מוחמד שכר העביר כדור מצד ימין וקיליאן שרידאן עלה מעל כולם וכבש את השער הניצחון היקר כל כך של הקבוצה הצפונית.

בעקבות הניצחון מאזנה של קריית שמונה עלה לשבע נקודות ולמרות שהמחזור טרם הסתיים היא הבטיחה את מקומה מעל הקו האדום, למרות זאת הפועל רעננה שרשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, התחלפה את קריית שמונה במיקום וירדה למקום ה-13.


ניצחון חשוב לקובי רפואה (סוכנות ג'יני)


חגיגה זמנית ברעננה (סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי