בבית"ר מוכנים: "ננצח את בני יהודה ואז נשנה את המאזן בטדי"

ליוואי גארסיה, אנטואן קונטה, אור זהבי, גדי קינדה
ליוואי גארסיה, אנטואן קונטה, אור זהבי, גדי קינדה | דני מרון

ביטחון בבירה לקראת המשחק בבלומפילד: " אנחנו במגמת שיפור". רוני לוי תרגל מערכים שונים באימון, ניצן יחזור לשער ובן חיים יחכה על הספסל. רוטמן ערך אימון מלא. הערכה: 8,000 אוהדים ילוו את הקבוצה

(גודל טקסט)
מאז יום שישי, רוני לוי תרגל שינוי אחד בלבד בהרכב של בית"ר ירושלים: איתמר ניצן חוזר לשער והוא מחליף את השוער המחליף נתנאל דלויה. המאמן ערך שינויים במהלך האימון כדי ליצור שינוי מערך תוך כדי משחק למקרה של פיגור.


גדי קינדה נכנס לא פעם לשלישיית הקישור במקום עלי מוחמד או דן איינבינדר ושלום אדרי נכנס לתפקד כחלוץ שני או כשחקן כנף. בתחילת השבוע העריכו בבירה שעד עשרת אלפים אוהדים יגיעו למשחק, אבל נראה כי הכמות תהיה נמוכה יותר לאור השינויים הצפויים במזג האוויר. נכון להיום (שבת) ההערכה היא שכ-8,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בבלומפילד.


שחקנים בבית"ר אמרו אתמול כי הם מקווים לנצל את המומנטום במשחקי החוץ של הקבוצה. הקבוצה עדיין לא הבקיעה בטדי העונה ובמועדון היה מי שאמר שאולי הלחץ משפיע על השחקנים. "קודם ננצח את בני יהודה ואז נתפנה כדי לטפל בעניין המאזן בטדי", אמרו אתמול במועדון. "אנחנו נמצאים במגמת שיפור. ניצחון מחר והקהל יגיע בהמוניו למשחק מול כפר סבא, גם הביטחון יחזור אלינו בבית".



רוני לוי. תרגל מספר מערכים באימון (דני מרון)

עוד לפני האימון ערך המאמן אסיפה לקבוצה, בה עבד על הדברים אותם הוא רוצה לראות מחר על כר הדשא. באסיפה שוחח לוי עם השחקנים על הרצון שלו לראות המשכיות בשיפור של הקבוצה, ועל חשיבות המשחק. כמו כן, הראה המאמן וידאו של בני יהודה ושם דגשים על תוכנית המשחק שלו. לאחר מכן יצאו השחקנים לדשא, כשלירן רוטמן, שספג מכה ברגלו באימון אמש, ערך אימון מלא היום והסיר את החשש שהיה לגביו. איתמר ניצן יחזור לשער הקבוצה לאחר שהיה מושעה בשבוע שעבר נגד נס ציונה.


במועדון מקווים לצבור שש נקודות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ויודעים שניצחון מחר יתרום לביטחון של השחקנים. דיוגו ורדסקה ואור זהבי יפתחו כצפוי במרכז ההגנה. טל בן חיים שזוכה לתמיכה מהשחקנים ימתין על הספסל.


הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין; תמיר עדי, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי