אולסק בכה וסגל שוחח עם האוהדים, דראפיץ': "גם בבית"ר קראו לי להתפטר"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

מאמן נתניה אחרי ההפסד לאשדוד: "בסוף הרימו אותי על הכתפיים בטדי". על המשבר: "אי אפשר לשחק כדורגל עם תשעה מול 11". כ-50 אוהדים המתינו לשחקנים. אוואט: "הכדורגל הישראלי זקוק לשחקנים כמו יחזקאל"

(גודל טקסט)
המשבר של מכבי נתניה התעצם הערב (שבת) עם הפסד ליגה רביעי ברציפות, הפעם 4:2 בבית לאשדוד במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. היהלומים פתחו את המשחק בצורה טובה ועלו ליתרון מרגליו של רועי קהת, אך יאקוב סילבסטר, שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל קבעו מהפך והצהובים סיימו את ההתמודדות בתשעה שחקנים שבוע שני ברציפות לאחר שאלמוג כהן וקהת הורחקו.


הבלם רומאן גולוברט עוד הספיק לצמק (75), אבל אזולאי השלים צמד (92) וחלק מהקהל המקומי קרא למאמן סלובודאן דראפיץ' להתפטר מתפקידו. מי שלא הצליח לעצור את הדמעות בסיום הוא הקשר ניקו אולסק, שירד כאוב לחדר ההלבשה. אייל סגל, לעומת זאת, שוחח במשך דקות ארוכות עם האוהדים הכעוסים וניסה ללא הצלחה להרגיע אותם.


בסיום המשחק המתינו כ-50 אוהדי נתניה לשחקנים וקראו לעברם "אין לכם כבוד", שוטרים הגיעו למקום ופיזרו את ההמולה. אלמוג כהן וטים הויבך עצרו ושוחחו עם חלק מהקהל, שכאמור דרש את ראשו של דראפיץ'. למרות זאת, יש לציין כי חלק גדול מהקהל הצהוב השתיק את הקריאות נגד המאמן והשחקנים ואף תמך בקבוצה.


דראפיץ' סיכם: "אני יכול להתייחס לשני המשחקים האחרונים שהיינו בתשעה שחקנים והקבוצה שלי נתנה את הכל. אנחנו נלך קדימה וניקח איתנו את הדברים החיוביים. לפעמים אי אפשר לשחק כדורגל עם תשעה שחקנים מול 11, זה קשה. גם מול חדרה וגם היום נגד אשדוד, שיחקנו כדורגל טוב עד הכרטיסים האדומים. לפעמים צריך לשנות את התוכניות במהלך משחק ואנחנו נצטרך לעצור את מה שקורה לנו בתקופה האחרונה".


על כך שחלק מהקהל קרא לו להתפטר מתפקידו: "אני יכול לומר לכם רק דבר אחד – גם בבית"ר ירושלים קראו לי להתפטר בהתחלה ואחר כך הרימו אותי על הכתפיים. כדורגל זה ענף נזיל. אנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו צריכים להרים את עצמנו ולשחק אותו דבר כמו ששיחקנו בפתיחת המשחק היום. עתידי? אני לא מתייחס לדברים האלה אלא רק לקבוצה שלי וזה הדבר היחיד שמעניין אותי. אני מאמין שבמשחקים הקרובים אנחנו נשחק הרבה יותר טוב, עם מלחמה ורצון כפי שהצגנו בשני המשחקים האחרונים. אני מרגיש את השחקנים, כולם רוצים לתת למען המועדון ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו צריכים לשחק עם 11 נגד 11, זה דבר ראשון. כדורגל הוא נזיל – פנדל פה שאתה מחמיץ, שתי הרחקות ואלו התוצאות".



הורחקו מהמקום על ידי כוחות הביטחון. אוהדי מכבי נתניה (דני מרון)

 שוחח במשך דקות ארוכות עם האוהדים. אייל סגל (דני מרון) 

אוהדי נתניה עם טים הויבך בסיום המשחק (פרטי)


רוני אוואט ניתח: "אפשר לחייך, אבל עם הרבה דפיקות לב. המצחיק הוא שעד שספגנו את הגול הראשון הייתה רק קבוצה אחת במגרש – שיחקנו נהדר וביטלנו את נתניה. דוווקא ביתרון מספרי בחצי השני, קיבלנו החלטות לא טובות. אולי זה נובע מלחץ ומהתקופה שעברנו, אבל עדיין הבקענו ארבעה שערים והיו לנו הרבה רגעים טובים של כדורגל. אשדוד תהיה קבוצה שיהיה נחמד לראות אותה ואמרתי את זה בפתיחת העונה. מי שהיה פה היום ראה שישה שערים ואני שמח שארבעה מהם הלכו לצד שלנו".


המטרות של אשדוד: "הדבר הראשון שהצהרנו הוא שלא נרצה לחוות מאבקי תחתית. החלפנו 15 שחקנים ודברים לוקחים זמן, אבל יש פה שחקנים איכותיים וקבוצה טובה. אני לא אוהב את המילה תהליך, אבל אני חושב שאנחנו עושים את זה בצורה נכונה ושקולה. עלינו עם מערך התקפי במשחק חוץ קשה פה בנתניה, זו הדרך של מועדון ספורט אשדוד ולפעמים אתה משלם על כך מחיר".


על שגיב יחזקאל שהצטיין עם שער ובישול לאחר שלא היה בסגל בשבוע עבר: "שגיב זה פרויקט שלי, אני מאוד מאוד אוהב אותו ולפעמים מרגיש כאילו אני אבא שלו וצריך לתת לו ליטוף וחיבוק. היה לנו שבוע סוער איתו, אבל שמנו את זה מאחור. הכדורגל הישראלי צריך שחקנים מסוגו של שגיב יחזקאל ותפקידי לגרום לו להתרכז במגרש ופחות במה שקורה מסביב".


 לא מעט דפיקות לב. רוני אוואט (דני מרון)


יחזקאל עצמו אמר: "אחרי שני הפסדים, זה ניצחון חשוב מאוד והיינו חייבים את זה. ההרגשה טובה מאוד. אני אפילו שמח יותר שהצלחתי לעזור לקבוצה, מאשר לבשל ולכבוש. הפנים שלנו כבר למחזור הבא". על כושרו: "אני מרגיש שזו העונה שלי, אני חייב לממש את הפוטנציאל שלי ולפרוח. אני כבר בן 24, אני חושב שזה הזמן שלי, הגעתי לבית חם שמחבק אותי, עוזר לי ונותן לי לשחק. אני שמח שהצלחתי לכבוש היום, אין מאושר ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי