ברק בכר: "לא חושש ממכבי ת"א, אנחנו רוצים לכבוש"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בבלומפילד (שני 20:15): "לא נשנה יותר מדי את הגישה או את המערך, שום דבר לא קריטי כי אנחנו במחזור השמיני וזה משחק על שלוש נקודות". קבהא הפצוע ייעדר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים היום את הכנותיה לקראת מה שחלק מכנים כמשחק העונה הראשון, מחר באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב (שני, 20:15), ועוד לפני האימון המסכם היה זה המאמן ברק בכר שהתייצב למסיבת עיתונאים כשלצדו הקפטן בן ביטון.

בכר פתח ואמר על מכבי תל אביב: "אני לא חושש מכלום. אני מאמין בקבוצה שלי, ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות וזה היה חשוב לנו לביטחון. יחד עם זאת אנחנו צריכים לשפר את הדברים הפחות טובים. ברור שנפגוש קבוצה טובה מאוד בבית שלה ואנחנו עושים את ההיערכות ובאים לשחק את המשחק שלנו ורוצים לעשות את הדברים שאנחנו יודעים. זה לא משחק שונה ממפגשים אחרים בכל הקשור להכנה המנטלית".

הלחץ הגבוה שצפויה להפעיל מכבי ת"א: "אנחנו יודעים להתמודד גם נגד קבוצות שלוחצות, פשוט נקלענו לשני משחקים פחות טובים ואלה דברים שנדאג לשפר כבר ביום שני".

שער ראשון שמכבי ת"א תספוג העונה: "אנחנו רוצים לעשות את הדברים מבחינתנו. זה מראה שהיא קבוצה טובה וחזקה, אבל אנחנו כבשנו הרבה הרבה ואנחנו רוצים להמשיך ולעשות את זה".


בכר. רוצה להבקיע מחר בבלומפילד (דני מרון)

ה-4:0 בטרנר במחזור סיום העונה שעברה: "שכחתי מזה מזמן. זו עונה חדשה, קבוצה אחרת. זה לא מעניין. יש פה קבוצה טובה שפתחה את העונה טוב ותעשה את הכל כדי לנצח".


הגעה לבלומפילד המחודש ואם הוא מתכוון לשחק עם שלושה בלמים: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו בכל מקום, גם באירופה עשינו את זה וזה גם מה שיהיה מחר. זה משחק חשוב, אבל הוא שווה 3 נקודות כמו כל משחק ושום דבר לא קריטי. זה רק המחזור השמיני ואנחנו מסתכלים על עצמנו, אני לא צופה יותר מדי שינויים בגישה או במערכים. ברור שזה משחק צמרת, אבל זה עוד משחק וכך צריך להתייחס אליו".

מצב הסגל: "למעט קבהא שנטש את האימון, כולם כשירים".

המגן בן ביטון הוסיף: "אנחנו לא חושבים יותר מדי על בלומפילד, אבל זה אצטדיון שכיף לשחק בו ויש בו אווירה טובה – זה מהמשחקים שכל שחקן שואף לקחת בהם חלק. אנחנו באים מוכנים ולא יכולים לדעת מראש מה יהיה, אז נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח. ברור שמכבי קבוצה טובה וחזקה, אבל גם אנחנו ואם נלך לפי התכנית שלנו אז יהיה בסדר".


ביטון. גם הוא מכוון לניצחון (לירון מולדובן)

בכר, כהרגלו, לא תרגל הרכב בימים האחרונים, אך מסתמן כי הקשר נאור סבג, אשר נעדר מהניצחון במחזור הקודם על הפועל קריית שמונה עקב פציעה ברגלו, ישוב להרכב על חשבונו של רמזי ספורי. בכך יחזור בכר למערך של שלושה קשרים אגרסיביים במרכז השדה, דבר שהצליח לבכר והיה גורם משמעותי ברצף הניצחונות של הקבוצה.

סבג זוכה לעדיפות על פני מרואן קבהא, שלמעשה נפצע באימון הקבוצה שלשום ולא יהיה כשיר למשחק. על אף חוסר הניסיון שלו במעמדים מסוג זה, בבאר שבע מעריכים כי סבג שעד כה מסתמן כתגלית העונה, יעמוד במתח ויציג יכולת טובה, כפי שהציג מתחילת השנה.


בכר וקבהא. הקשר נפגע וייעדר (לירון מולדובן )

במהלך המשחק עשוי בכר להסיט במידת הצורך את הקשר האחורי, דוד קלטינס, למרכז ההגנה ובכך לעבור למערך של שלושה בלמים, דבר שיאפשר לצמד המגנים, בן ואורן ביטון לשהות יותר בחלק ההתקפי. בטרם יצאו אנשי הקבוצה לבית מלון באזור המרכז, שם ישהו עד סמוך למועד המשחק, הם יגיעו לארוחת גיבוש בביתה של הבעלים, אלונה ברקת. 

בתוך כך, שחקן קבוצת הנוער של המועדון, ראשיר פרקינס, זכה עם נבחרת קוסטה ריקה בטורניר FIFA U18, בו משתתפות הנבחרות של מרכז אמריקה. פרקינס כבש שלושה שערים בטורניר, כולל בחצי הגמר ובגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי