פיבן עשוי לחזור להרכב, איביץ': "יודעים למה לצפות מב"ש"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

רגע לפני קרב הצמרת בבלומפילד, מאמן מכבי ת"א סיפר: "מכבדים אותם, נצטרך להיות מרוכזים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. יהיה משחק קשה מאוד". יאניוטיס יחזור לסגל, בלקמן כנראה יורד לספסל לטובת מערך של שלושה בלמים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מזמן לא היה בליגת העל קרב צמרת אמיתי, בין שתי קבוצות שנמצאות בשיא כושרן, שעדיין לא הפסידו ושניצחון של כל אחת מהן ייתן לה את המקום הראשון בטבלה. מחר (שני) ייפגשו מכבי תל אביב והפועל באר שבע בבלומפילד למשחק על הפסגה ועל השליטה בליגה. המאמן ולדימיר איביץ' סיפר את תחושותיו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"אנחנו מכבדים אותה. אין ספק שהפועל ב"ש הייתה דומיננטית מאוד בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות" אמר איביץ' בפתיחת דבריו. "זה הולך להיות משחק קשה, כמו המשחק בשבוע שעבר".

"אנחנו יודעים למה לצפות מב"ש, אבל הרבה יותר חשוב זה איך אנחנו נשחק ואיך נתכונן למשחק. אם נהיה כמה שיותר מרוכזים במשחק, אני בטוח שהתוצאה אליה אנחנו מכוונים תגיע".

איביץ'.
איביץ'. "אם נהיה מספיק מרוכזים, התוצאה שאנחנו רוצים תגיע" (אודי ציטיאט)

המפגש בשנה שעברה: "אני כבר שכחתי את ה-0:4 הקודם. תמיד צריך להמשיך הלאה. אם חושבים על מה שקרה במשחק הקודם או בעונה הקודמת אתה בטוח מפסיד. העבודה שלנו היא לחשוב רק על המשחקים הבאים".

השוער אנדראס יאניוטיס: "הוא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים והוא יהיה בסגל למשחק הקרוב". הפתעה בהרכב: "כמו תמיד, אני לא מספר לאף אחד מי שיפתח עד לרגע המשחק. בהחלט אפשר שיהיו כמה הפתעות, גם מהצד שלהם. זה אפשרי".

המאמן סיכם את מסיבת העיתונאים ואמר: "אין משחקים קלים. הכל תלוי במצב הרוח בו נגיע למשחק. אם נהיה מוכנים לעבוד ולהתרכז כמה שיותר. אף אחד לא יודע להגיד לנו אם ננצח או נפסיד. אנחנו צריכים להילחם ולתת את המקסימום. אנחנו מקווים שכל מי שיעלה על הדשא ייתן משחק מושלם ומקצועני".

יאניוטיס. יחזור לסגל הצהובים נגד הפועל ב
יאניוטיס. יחזור לסגל הצהובים נגד הפועל ב"ש (אודי ציטיאט)

לאחר מסיבת העיתונאים ערכה מכבי ת"א את האימון הטקטי המסכם שלה, והיא מקווה להגיע מוכנה לקרב הצמרת בבלומפילד. איביץ' תירגל השבוע מספר מערכים, ואחת האפשרויות היא לפתוח עם שלושה בלמים, כאשר שחר פיבן יצטרף לאיתן טיבי וז'איר אמאדור. הדבר יגרום להורדת אחד החלוצים, כנראה ניק בלקמן המאכזב, לספסל. במכבי תירגלו גם מערך רגיל של ארבעה בהגנה, כאשר במקרה כזה יפתחו דן גלזר ודור מיכה בקישור ועל מקום נוסף מתחרים אייל גולסה ורוסלן ברסקי. בחלק הקדמי נראה שמקומם של יונתן כהן וצ'יקו אופאדו מובטח.

השוער היווני אנדראס יאניוטיס החלים מקרע ברצועת הקרסול וישוב לסגל, לראשונה מזה למעלה מחודשיים. הוא יפתח כמובן על הספסל, כאשר דניאל טננבאום שטרם ספג שער בליגה ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. אלירן עטר ואבי ריקן הפצועים מחוץ לסגל, כמו גם דור פרץ, שרן ייני ומאור קנדיל. איילון אלמוג, מתן חוזז ואורוש ניקוליץ' מתחרים על מקום בסגל.

ניק בלקמן. מאכזב במשחקים האחרונים (דני מרון)
ניק בלקמן. מאכזב במשחקים האחרונים (דני מרון)

עשרות בודדות של כרטיסים נותרו למכירה, ובמכבי ת"א מצפים ללמעלה מ-26 אלף צופים שימלאו את בלומפילד.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, שחר פיבן (ניק בלקמן), אנריק סבוריט, דן גלזר, רוסלן ברסקי (אייל גולסה), דור מיכה, יונתן כהן, צ'יקו אופאדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי