לקראת מכבי חיפה: רשימת חוקים חדשה בהפועל תל אביב

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

ההטבות והמותרות נגמרו: אחרי התבוסה הכואבת בסמי עופר, המאמן ניסו אביטן החליט שהשחקנים לא יוכלו להיכנס למתחם עם טלפון ולא יורשו לאכול. כל הכללים החדשים בחודרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
בצל המצב המקצועי הקשה ומעמדו המעורער של ניסו אביטן, מאמן הפועל תל אביב החליט היום (ראשון) על כללי התנהגות חדשים בחודורוב – כאשר שחקן שלא יעמוד בהוראות צפוי לספוג עונש כספי.


המסר הועבר הבוקר בשיחה שנערכה בין אביטן לשחקנים במתחם האימונים ובהמשך קיבל כל אחד מהם הודעה אישית עם דגשים לגבי הנהלים החדשים. אם וכאשר התוצאות ישתנו לטובה, ההטבות והמותרות יחזרו בהתאם – כך הובהר לשחקנים.


על שחקני הפועל תל אביב נאסר לאכול במתחם חודורוב, אך הם יוכלו לשתות שתייה קרה וחמה. שחקן שיגיע עם טלפון, ייאלץ להיפרד מ-400 שקלים חדשים שיילקחו באופן אוטומטי מתלוש השכר שלו.


הכללים החדשים במתחם חודרוב

1. אין להכניס טלפון 

2. אין לאכול

3. אין לשחק שש-בש וטניס שולחן

4. אין לצאת למגרש למשחקי כדור

5. כל איחור ולו בדקה יגרור קנס


אחרי ה-3:0 המביך נגד הפועל חיפה בסמי עופר, בצוות המקצועי מקווים כי הנהלים החדשים יסייעו לקבוצה לצאת לדרך חדשה. החל מאתמול פועלים ראשי המועדון ללא הפסקה ומנסים לחבר מחדש את הקבוצה מבחינה חברתית ומקצועית, כאשר בעוד שמונה ימים (שני) תארח הפועל תל אביב את מכבי חיפה ותקווה לשוב למסלול הניצחונות לעיני יותר מ-20,000 צופים בבלומפילד.


ההטבות והמותרות נלקחו מהשחקנים. ניסו אביטן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי