סגל: "ערן לוי? אמנם מתנהל ויכוח עז, אבל ההחלטה סופית"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי נתניה דיבר ב-103FM: "ערן לא שיחק במשך שנה ושלושה חודשים, הוא לא אותו שחקן שהיה בעבר". מעמדו של דראפיץ': "הוא יגיד לי ביום שהוא ירגיש שהוא איבד את הקבוצה". על בצי'ראי: "בית"ר? זה קשקוש מוחלט"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מהיכרותי עם סלובודאן דראפיץ', הוא יידע להגיד ביום שהוא ירגיש שהוא איבד את הקבוצה. סלובו מאמן אירופאי בהתנהלות שלו". הדובר הוא אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, שדיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103 והתייחס למשבר הקשה שפקד את הקבוצה. "אני לא אתכחש לכך שיש אכזבה. כשסיימנו לבנות את הסגל היינו משוכנעים שמגיע לנו ציון גבוה, אבל מי שנכשל זה בעיקר אני ואני לא אומר את זה בשביל להוריד אחריות מאחרים".


השיחות הארוכות עם אוהדי הקבוצה במהלך ההפסדים האחרונים: "אמרתי להם את מה שאני אומר להם כבר תקופה, מכבי נתניה החתימה את דראפיץ' וברדה לחמש שנים במטרה שהם יעמדו בחוזה הזה. היו להם שלוש עונות מצוינות. נכון שזו התחילה לא טוב, אבל אני מאמין בהם באמונה שלהם וחושב שהם יצליחו להוציא אותנו מהצרה שאנחנו נמצאים בה. אני רוצה שהאש תהיה עליי, כי המאמנים והשחקנים צריכים מקסימום שקט. אני באמת מאמין בהם. שוחחתי עם האוהדים אתמול במשך שעה. אנשים יכולים לאהוב את זה יותר או פחות, אבל אני רציתי להגן על הצוות המקצועי, השחקנים והקבוצה. מנגד, היה חשוב לי לתת לקהל להוציא ולפרוק כי באמת ובצדק יש להם הרבה בבטן. הדרך היחידה היא לנהל דיאלוג. למרות כל הקיטורים, לפחות כרגע הם מקשיבים לי".


האפשרות שערן לוי יחזור: "מתנהל ויכוח עז בין חלק מאוהדי נתניה שרוצים להחזיר אותו לקבוצה, אבל הם שמעו ממני ולא ברמזים על ההחלטה הסופית שלי בנושא. כשאתה לוקח שחקן בן יותר מ-34 – ולא מדובר בכדורסל אלא בכדורגל – שלא שיחק במשך שנה ושלושה חדשים, זה כבר לא מה שהיה לפני חמש שנים וזה מה שאני מנסה להסביר לאוהדים. מה שערן עשה בבית"ר ירושלים זה פה ושם כמה נגיעות בכדור. גם בקטמון הוא לא שיחק הרבה".




 החלטתו של אייל סגל סופית – ערן לוי לא יחזור למכבי נתניה (ערן לוף)
 

הביקורות שהעביר לאחרונה בתקשורת על אי שילובו של רועי קהת: "אחת הבעיות ואמר לי את זה חבר טוב שהוא בתפקיד בכיר בצבא, על מה שלא אמרת אתה אף פעם לא מצטער. כשאני מגיע ואני חייב לפרנס גם אתכם, אז בגלל הכנות לפעמים בורחים גם לי דברים שלא הייתי צריך להגיד אותם. למרות זאת, זו לא הפעם הראשונה שהמאמנים שמעו את זה ממני. אמרתי להם מזמן את דעתי על רועי. אתמול הייתה לו מחצית טובה מאוד ולצערי הרב הוא הורחק אחר כך. יש לי דעה מאוד מאוד ברורה ובמקרה הספציפי הזה ברח לי ומה שאמרתי לא היה במקום".


על כך שדראפיץ' חזר לנהל את המשחק במשך 90 דקות: "זה התפתח במהלך העונה הראשונה שלהם יחד, הם לא באו עם זה לנתניה וזו לא ירושה שקיבלתי מראש. בסיטואציה הספציפית הזו, סלובו, שנותן לברדה מקום נרחב בחדר ההלבשה, דווקא בתקופה הזו, החליט כך. במהלך התקופה המאוד מאתגרץ שאנחנו חווים וכאשר המצלמות מתמקדות במאמנים כל הזמן, דראפיץ' הגיע למסקנה שהוא רוצה לעמוד זקוף עם הגובה שלו בשביל שכולם יראו אותו שם על הקווים במשך 90 דקות".


היכולת המאכזבת של אלמוג כהן: "כולנו רואים את אותם הדברים. אם היית שואל את אלמוג, הוא היה עונה לך בעצמו את התשובה שאתה מצפה לקבל ממני".


כושרו של פאטוס בצי'ראי: "זה נושא שאנחנו עוסקים בו לא מעט והמאמנים משוחחים איתו הרבה. אנחנו בשבועיים האחרונים השקענו לא מעט בבחינת העניין הזה והבחור הבטיח בכל דרך שאפשר להבטיח שהוא מחויב למועדון ואנחנו מאוד מקווים שהוא יחזור לעצמו. בית"ר? זה קשקוש מוחלט, הוא לא רצה ללכת לשם. באחת השיחות של חוגג איתי, שהוא נתן לי את רשימת הקניות, הוא הזכיר את שמו וזה היה אי שם בתחילת הקיץ. אני אמרתי לו שבצי'ראי לא בא בחשבון ומאז בית"ר לא דיברו איתי אפילו". 

 


הבטיח שהוא מחויב למכבי נתניה. פאטוס בצי'ראי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי