צפו בתקציר: הפועל חדרה ונס ציונה נפרדו ב-2:2, שער ובישול ללוסיו

אורי גוטמן
אורי גוטמן. חוזר לקווים | אריאל שלום

הקבוצה של גוטמן רשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, הברזילאי כבש אחרי חמש דקות ובישל לגולדנברג. העולה החדשה התקרבה למכבי נתניה בתחתית וחגגה שערים ראשונים בבית בעזרת רז שטיין, שכבש ובישל גם הוא

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לספור משחקים ללא הפסד. חניכיו של אורי גוטמן נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 מול נועלת הטבלה סקציה נס ציונה, ובכך רשמו משחק שישי ברציפות ממנו הם יוצאים לפחות עם נקודה. המארחת מצידה חגגה צמד שערי ביתיים ראשונים בליגה, ונקודה יקרה, במאבק להישרדות בליגה הראשונה.

האורחים שלטו לגמרי בפתיחת המשחק, וכבר אחרי חמש דקות מצאו את הרשת כשדידייה קוגבנייה פרץ במהירות באגף הימני, זיהה את לוסיו בתוך הרחבה והברזילאי כבש בקלילות. גם לאחר השער חניכיו של אורי גוטמן היו עדיפים, אך כשלו במסירה האחרונה. נס ציונה הפתיעה בגדול בתוך תוספת הזמן, כאשר רז שטיין הניף את רגלו וכבש שער נהדר, אשר קבע 1:1 בירידה להפסקה.

חדרה הצליחה להתאושש משער השוויון יחסית מהר, ובדקה ה-58 הצליחה לכבוש שער נוסף, הפעם לוסיו היה בתפקיד המבשל, כשהכין לחגי גולדנברג כדור מבטיח, האחרון לא התבלבל ושלח אותו לרשת. שטיין ראה את מעשיו של חלוץ חדרה והראה שגם הוא יכול לבשל אחרי שהבקיע, ובדקה ה-63 הוא ראה את מוסא מאזו באיזור המסוכן, מסר כדור רוחב נפלא והחלוץ מניג'ר כבש שער בכורה בכדורגל הישראלי וקבע חלוקת נקודות באצטדיון המושבה.

שחקני נס ציונה חוגגים שערי בכורה בבית (דני מרון)
שחקני נס ציונה חוגגים שערי בכורה בבית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי