עלי מוחמד: "הרגשה מדהימה, אנחנו בדרך הנכונה"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

הקשר נבחר למצטיין והתקשה להסתיר את החיוך: "האוהדים ריגשו אותי אחרי כל מה שהיה. מקווה שנחייך אחרי כל משחק". רוני לוי התמוגג מהיכולת של חניכיו: "מוחמד בחור רציני, אסור לנו להוריד רגל מהגז"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ממשיכה לדהור. הערב (ראשון) הקבוצה של רוני לוי התארחה אצל בני יהודה בבלומפילד והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות בדרך למקום הרביעי בטבלה. ברצף הנוכחי, הירושלמים כבשו תשעה שערים ושמרו על רשת נקייה, ועברו הערב עוד משוכה קשה בדמות מחזיקת הגביע. עלי מוחמד, שנבחר לשחקן המצטיין, התקשה להסתיר את ההתרגשות בסיום:


"עבדנו קשה ומגיע לנו לשמוח מהניצחון. זאת הרגשה מדהימה להבקיע את שער הבכורה בבית"ר, ההתחלה הייתה קשה אבל אנחנו בדרך הנכונה. האוהדים דחפו אותנו, אני מאושר".


על העידוד מהאוהדים אמר:  "אחרי כל מה שקרה בהתחלה זה היה מרגש. אני מקווה שנחייך אחרי כל משחק. אני שמח, אין לי מה להגיד. המטרות של בית"ר העונה? אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא, נצטרך להתכונן לכל יריבה בצורה אחרת. המאמן יעשה את העבודה באימונים ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה על המגרש".




רוני לוי. נהנה מהיכולת של קבוצתו (דני מרון)


גם מאמן הקבוצה, רוני לוי, נהנה מהיכולת של חניכיו: "היה משחק קשה מאוד, בני יהודה קבוצה חזקה מאוד. שמעתי השבוע שהם הגנתיים, אבל יש להם חלק קדמי מסוכן ואיכותי מאוד, היינו צריכים להתאמץ מאוד כדי לעצור אותם".


על השחקן המצטיין, עלי מוחמד אמר: "הוא בחור רציני, הוא דוגמא טובה על המגרש ומחוצה לו. אנחנו שמחים שיש לנו אותו, אני בטוח שהוא יכול להיות הרבה יותר טוב".


על רצף הניצחונות של קבוצתו: "כל ניצחון נותן ביטחון, בטח שיש רצף והמשכיות, עם ערך מוסף. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז". 



על היריבה הבאה בדמות הפועל כפר סבא: "זאת ממש לא הכנה למכבי חיפה, ראיתי אתמול את כפר סבא והם נראים נהדר. ההפסד שלהם לא משקף, הם קבוצה מאוד מסוכנת וחזקה ואנחנו נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לנצח אותם".


שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בבלומפילד בסיום. "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז" (דני מרון)

על אי שיתופו של פלומיין: "אנחנו בדרך כלל מרימים שחקנים להתחמם מדקה 15,20. אלו החילופים שמצאתי לנכון, אני חושב שיש לו פוטנציאל גדול והוא יצטרך להוכיח באימונים שהוא ראוי.



מנגד, המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס סיכם: "לא אהבתי הרבה דברים. אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים בחלק הקדמי, וגם כשאנחנו מייצרים, אנחנו לא כובשים. בעיה מאוד מאוד קשה מבחינת ייצור המצבים שלנו ומבחינת משחק ההתקפה שלנו".


"מצד שני גם במחצית השנייה, כשניסינו לתקוף היינו חשופים וכל התקפה של בית"ר הייתה חצי גול. המחצית הראשונה הייתה שקולה, ספגנו שער ממצב נייח ואחרי זה התחלנו לרדוף אחריהם, הימרנו וספגנו. בגדול אני מאוד מאוכזב, זאת תקופה לא טובה בשבילנו, נצטרך להרים את עצמנו".


אבוקסיס.
אבוקסיס. "תקופה לא טובה עבורנו" (דני מרון)


הצעקות על מתן בלטקסה: "יש שחקנים מתחת לרמה שלהם, והם נראים פחות טוב משנה שעברה כרגע, ואנחנו לא נראים טוב כקבוצה. אין שחקן אחד באופן אישי. עשינו כמה שטויות היום ושאלתי את בלטקסה מה קרה להרמות שלו, דברים שהוא עשה טוב אשתקד. אין מה לעשות, תקופה פחות טובה ונצטרך לעבור אותה".


מה אפשר לשפר: "אנחנו צריכים לשפר דברים ולשנות דברים לפני הפגרה, כרגע זה לא מספיק טוב ואנחנו יודעים את זה. זאת לא הקבוצה שרצינו והתרגלנו לראות, הרבה שחקנים התחלפו אבל כרגע אנחנו לא מספיק טובים. נצטרך לחבר את כולם עוד פעם, עוד יותר ולהיראות יותר טוב, כי כרגע זה נראה רע"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי