צפו בסגירת המעגל: אוהדי בית"ר הזמינו את משה חוגג למסעדה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

אחרי האירוע החמור בקריית שמונה, הבעלים הופתע ובתגובה שילם את החשבון. אזולאי התרגש מהמחווה של הקהל ואמר: "אי אפשר לזלזל בזה שקבוצה מנצחת שלוש וארבע אפס בליגה הזו". פלומיין מאוכזב: "לא מוכיח שמגיע לו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך השבוע האחרון גיבו בבית"ר ירושלים את שלומי אזולאי. החלוץ זכה לשיחה עח הצוות המקצועי ובמהלך אחת האסיפות שיבח רוני לוי גם את ליוואי גרסיה בעקבות התרומה שלו למשחק ההגנה הקבוצתי. כל זה הוביל אתמול לבישול של הטרינידדי לחלוץ במהלך הניצחון 0:2 על בני יהודה. בבית"ר, תתפלאו, לא יצאו בהצהרות אחרי המשחק אתמול, למרות מאזנם מושלם בשלושת המשחקים האחרונים בהם הקבוצה הבקיעה תשעה שערים ולא ספגה שער. שם מדברים בעיקר על המאזן העגום בטדי ועל הרצון לנצח לראשונה העונה בבית.

גם הבעלים משה חוגג סגר אתמול מעגל. אחרי המשחק בקריית שמונה אייימו מספר אוהדים על משפחתו כאשר ישב במסעדה בצפון. זה נגמר בתלונה במשטרה ובבקשה לחקור את האירוע החמור. אתמול, אותו חוגג חגג עם האוהדים במסעדה לאחר שהוזמן אליה לצורך "תיקון". בתגובה, הבעלים שילם את החשבון. חוגג שוב לא יצא מגדרו אתמול. ההנהלה והצוות המקצועי שוב הסתובבו באזור חדר ההלבשה, אבל הצניעו את החגיגות.

על השינוי הגדול ביותר מצדם של האוהדים יכולים להעיד שניים. הראשון הוא עלי מוחמד, שהתקבל אתמול בקריאות עידוד אחרי המשחק מצד אלפי האוהדים ואתמול, בסיום המשחק, זכה ל"מקלחת" מחבריו לחדר ההלבשה. השני הוא אזולאי שהתקבל אתמול בקריאות עידוד אחרי השער שכבש ונראה כי העליהום עליו הסתיים. "הכי קל היה לאבד אותם. אבל הגיבוי שרוני ויוסי העניקו לו ולגרסיה שווה הכל", אמרו הלילה בבית"ר. "משני שחקנים עם הראש למטה, ראינו היום (אתמול) שני שחקנים מלאי ביטחון. עלי (מוחמד) לא מרבה להבקיע. זה רק מוכיח כמה הקבוצה הזאת משוחררת. אם ננצח בשבוע הבא, המשחק בחיפה יהיה כנראה המשחק הכי מסקרן בליגה מאז פתיחת העונה".


שחקני בית"ר חוגגים. ניצחון שלישי ברציפות (דני מרון)

בניגוד לאזולאי וגרסיה, שחקנים סיפרו אתמול כי פרדי פלומיין מאוכזב ממעמדו בקבוצה. לאחרונה הוא ערך שיחה עם רוני לוי, בה הסביר לו המאמן כי הוא מצפה ממנו שיתרום יותר למשחק הקבוצתי, בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה. בבית"ר היה מי שאמר אתמול שהצרפתי עדיין לא מוכיח באימונים שמגיע לו לשחק. גדי קינדה ספג צהוב חמישי ולא ישחק מול מכבי חיפה. נראה כי זו ההזדמנות הגדולה של פלומיין לחזור להרכב במקומו. פלומיין, יחד עם שלום אדרי ולירן רוטמן, יתחרו על אותה משבצת. אגב, במועדון שיבחו אתמול גם את השוער איתמר ניצן, שחזר לשער ומנע בגופו שוויון במחצית השניה.

בחזרה לאזולאי. אתמול ספג החלוץ לא רק קריאות עידוד, אלא גם חיבוק גדול מרוני לוי שתמך בו לאורך תקופה ארוכה. אזולאי דיבר על הקהל ועל התמיכה מהמאמן שלו בסיום. "הקהל הוא אופרה אחרת גם לפני הגול שלי. הוא באמת עודד אותי היום יותר מתמיד בגלל מה שקרה שבוע שעבר. זה נתן לי כוח. עם או בלי בוז, יש קהל טוב", אמר אזולאי. "אני לא שמתי לב לקריאות האלה עד שזה היה כתוב. כשקלטתי שזה קרה, זה מאוד 'ביאס' אותי. דיברו איתי השבוע אוהדים ונתנו לי חיזוקים. כשאני עולה על המגרש, אני לא שומע כלום". על העובדה שבית"ר לא סופגת במחזורים האחרונים אמר: "שאנחנו לא סופגים זה הדבר הכי חשוב. יש לנו יותר כוח וביטחון בהתקפה. אם נמשיך לא נספוג, העתיד יהיה טוב".

"אני מסכים שרוני נתן לי מעל ומעבר, גם בתקופות פחות טובות. הוא מאוד מעריך אותי. הוא נתן לי הכל ואני מאוד מעריך את זה. אני אתן לו הכל על המגרש", המשיך אזולאי. "אני לא חושב שאפשר לזלזל בקבוצה שמנצחת 0:3 ו-0:4 בליגה הזאת. לא משנה נגד מי. היה מאוד חשוב לנצח את בני יהודה. מקווה שניקח את הדברים הטובים וניישם אותם במשחק הבא". על החזרה לטדי אמר: "אנחנו מאוד אופטימיים ומחכים לחזור לטדי. היה לנו ברייק גדול מאוד בטדי. חשוב שנחזור הביתה ונשחק כדורגל כמו שעשינו עד עכשיו. אנחנו אנשים בוגרים, שחקני כדורגל מקצוענים. מקווה שנעשה את זה".


אוהדי בית"ר ירושלים. המעגל נסגר (דני מרון)

אתמול הגיע עידן ורד לאיצטדיון והתקבל בקריאות עידוד מהקהל, שמחכה לחזרתו. הקשר חזר לאימונים מלאים, אבל יחזור למגרשים, כך על פי ההערכות, רק לאחר פגרת הנבחרת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי