אכזבה בבני יהודה: "אין לנו התקפה – יהיו כאן שינויים בסגל"

יוסי אבוקסיס, רוני לוי
יוסי אבוקסיס, רוני לוי | דני מרון

מחזיקת הגביע כבשה חמישה שערים בלבד העונה, אבוקסיס הבהיר: "מבחינתי זה לא רק החלוצים, גם המגנים והקשרים לא מייצרים מספיק מצבים". במועדון מאוכזבים גם מפנישי ודוס סנטוס, אחד מהם עשוי להיות מוחלף בינואר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הפסידה אתמול (ראשון) 2:0 לבית"ר ירושלים בבלומפילד ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. אך הפעם, בניגוד למשחקיה הקודמים, מחזיקת הגביע הציגה משחק חלש, בעיקר בחלק ההתקפי. במועדון כבר החלו לעשות חושבים בנוגע להתקפה שלא מתפקדת מתחילת העונה.

"זה לא נראה טוב, אנחנו לא נראים טוב", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "משחק ההתקפה שלנו לא קיים ונהיה חייבים למצוא פתרונות. מעבר לכך, יש שחקנים שבנינו עליהם והם מקבלים הזדמנות אחר הזדמנות ופשוט לא מספקים את הסחורה. אין ספק שיהיו כאן שינויים בסגל", הוסיף הגורם. מעבר לדאגה מהחלק הקדמי, קיימת אכזבה גדולה גם מהיכולת הלא טובה של צמד הבלמים הזרים, אלבן פנישי ואליסון דוס סנטוס. לפחות אחד מהם עשוי להיות מוחלף כבר בינואר.

ההבדל הגדול ביותר בין בני יהודה המלהיבה והתוססת של העונה שעברה שסיימה כמחזיקת גביע, לבין הקבוצה האפרורית של העונה, מתבטא במשחק ההתקפה, כאשר עד כה כבשו הזהובים חמישה שערים בלבד, בשמונת המחזורים שחלפו, לעומת הקבוצה שסיימה כמבקיעה השנייה בטיבה אשתקד. ממחזור הפתיחה, אז ניצחה הקבוצה 1:2 את עירוני קרית שמונה, היא לא הצליחה לכבוש יותר משער אחד במשחק ובארבעה מחזורים לא הצליחה לכבוש כלל.


פנישי. עשוי להיות מוחלף בינואר (דני מרון)

מי שנראה מאוכזב מאוד בסיום, הוא המאמן יוסי אבוקסיס, שקיווה שקבוצתו תצליח לייצר מומנטום חיובי, לאחר התיקו נגד מכבי חיפה במחזור שעבר (1:1). אבוקסיס ניסה לערוך חילופים התקפיים ושינויי מערך תוך כדי המשחק, אך שום דבר לא הועיל. "מבחינה התקפית אנחנו לא מצליחים לייצר יותר מדי מצבים וגם לשני המצבים שהגענו, היו מטעויות של בית"ר", אמר אבוקסיס בסיום. "זה לא מספיק לקבוצה כמו שלנו, כפי שהתרגלנו בשנים האחרונות. יש לנו בעיה בהתקפה וכמובן שאני אחראי לזה ואני כבר חושב על לשנות בתוך הקבוצה ולמצוא פתרונות איך משתפרים. אגב, משחק ההתקפה בשבילי זה לא רק החלק הקדמי, זה גם המגנים שלא תורמים למשחק ההתקפה. הקישור שלנו לא מייצר מספיק ושלא יישמע שאני מפיל רק על החלוצים".

במועדון התקבלו דיווחים בסיום המשחק, על נזק שנגרם לעשרות כיסאות, בעיקר ביציעים שבהם ישבו אוהדי בית"ר ירושלים ובמהלך היום יצטרכו אנשי בלומפילד, לתקן את כל הנזקים ולהחליף את הכיסאות, לקראת המשחק שבו תארח מכבי תל אביב הערב (שני) את הפועל באר שבע. חלק מהנזקים באצטדיון, נגרמו במהלך קטטה בין שני מחנות האוהדים, בזמן הפסקת המשחק, במבואות היציע המזרחי, כאשר חפצים רבים נזרקו מצד לצד. חמישה עצורים, חלקם אוהדי בית"ר וחלקם מבני יהודה, עוכבו בסיום, על ידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

אוהדי בני יהודה. היו מעורבים בקטטה בסיום (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי