מרקו בלבול ישים דגש על ההגנה, סאן מנחם: "למדנו לקח"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

למרות הניצחון על כפר סבא, במכבי חיפה יודעים שהיכולת בחלק האחורי מחייבת שיפור. המגן: "נגד בני יהודה ראינו שגם ביתרון 0:1, צריך לדעת להרוג את המשחק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) למנוחה ומחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בעוד שבוע. הירוקים מרוצים מהניצחון על הפועל כפר סבא בשבת האחרונה, שהעלה אותם זמנית למקום הראשון, כאשר הערב יידעו את מיקומם הסופי בסיום המחזור השמיני, לאחר המפגש בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב.

בחיפה מדברים דווקא על הרצון שהמשחק הערב יסתיים בתיקו, כך שאף אחת מהיריבות בצמרת לא תברח להם. למרות הניצחון המשכנע בשבת, במועדון מודעים לכך שהיכולת ההגנתית מחייבת שיפור וגם המאמן מרקו בלבול עשוי לערוך אסיפה מיוחדת כדי לתקן מספר טעויות שהיו במחצית הראשונה נגד הקבוצה מהשרון.

מי שקיבל קרדיט פעם נוספת הוא המגן סאן מנחם, שאמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "למדנו לקח משבוע שעבר, ראינו שגם כשאתה מוביל 0:1 עם משחקים כאלה סגורים וקשים, אנחנו צריכים להרוג את המשחק". המגן התייחס לקהל שליווה את הקבוצה למושבה ואמר: "האוהדים נתנו לנו פוש, אני אישית חווה את זה על הקו כל הזמן. זה היה מדהים לראות אותם דוחפים אותנו במשך תשעים דקות". מנחם כבר מתכונן למשחק מול הפועל תל אביב: "יש לנו עוד שבוע להכנות ונבוא לעשות את העבודה".


סאן מנחם. קיבל קרדיט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי