איביץ': "היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל לא ככה רציתי לשחק"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה משחקניו גם אחרי ה-0:2 החשוב על הפועל באר שבע: "לא הראינו את המ שאני רוצה. אחרי משחק כזה אני צריך לדבר איתם". על בלומפילד: "לא משחקים כאן שונה ממקומות אחרים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) למקום הראשון עם ניצחון 0:2 קשה על הפועל באר שבע, ויש לה פער של שלוש נקודות על פני מכבי חיפה במקום השני. הצהובים רשמו מתחילת העונה ניצחונות על באר שבע, חיפה ובית"ר ירושלים, ונתנו אמירה להמשך העונה ולשאר הליגה, אבל המאמן ולדימיר איביץ' עדיין לא היה מרוצה.

"ניצחנו כי היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל לא ככה רציתי לשחק", אמר המאמן הסרבי בסיום המשחק, "לא הראינו את מה שאני רוצה".

ניצחון חשוב בקרב צמרת: "הניצחון הזה הוא עוד שלוש נקודות שאנחנו רוצים לקחת. יש משחקים שאנחנו מסיימים בתיקו, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולקחת הרבה דברים מהיום. אנחנו רוצים להשתפר, להשיג יותר ולהגיע למה שמגיע לנו. אחרי המשחק הזה אני אדבר עם השחקנים ואסביר להם מה אני רוצה לשפר".

טננבאום.
טננבאום. "קשה לא לספוג בליגה הזאת" (דני מרון)

לשחקנים שלו קשה להבקיע בבלומפילד: "זו תעלומה בשבילי, חיכינו שלוש שנים לשחק בבלומפיד, זה אצטדיון נהדר. צריך להבין שאנחנו מחפשים בכל מקום להשיג את שלוש הנקודות, אנחנו לא משחקים כאן משחק אחר ממה אנחנו משחקים במקומות אחרים. צריך להבין מה חסר לנו ולשנות את זה".

השיא של דניאל טננבאום: "אני מופתע, לא לספוג שערים זה לא קל, בטח בליגה הזאת. בסוג כזה של משחק הגנתי, היינו צריכים לשפר הרבה דברים ויש לנו עוד על מה לעבוד".

לא גם אחרי המשחק: "אני מקווה לחייך בסוף העונה, כרגע עדיין לא".

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים. "ידענו שזה יהיה משחק חפירות" (אריאל שלום)

אחד מגיבורי המשחק היה איתי שכטר, שהפך לשחקן הראשון של מכבי ת"א שכובש שער בבלומפילד המחודש. "זה מרגש, הרבה זמן לא כבשתי בבלופילד", אמר החלוץ, שעלה על לוח התוצאות במהלך האחרון של המשחק, "זה ניצחון סופר חשוב, ידענו שזה יהיה קשה, שזה יהיה משחק חפירות. אני שמח מהשער".

התגובה של איביץ' לאחר המשחק: "איביץ' עוד לא דיבר איתנו, רק לחץ לנו ידיים. אחרי משחק לא מנתחים מיד. נכון שהיינו יותר איכותיים בעונה שעברה, אבל ידענו שהעונה יהיה יותר קשה. לא ציפינו לפתוח פער מהמחזור הראשון. אנחנו משחקים נגד קבוצות הגנה קשות, מתכוננים אלינו הרבה יותר טוב ושומרים יותר חזק. באים יותר מוכנים, יותר קשה לנו נגד שלושה בלמים. נכון שאנחנו צריכים ליצור יותר מצבים, אבל עד עכשיו לא לספוג שערים זה לא פשוט. מדברים על ההגנה והשוער, אבל צריך לזכור שזה גם שחקני הקישור. כל הקבוצה עובדת קשה בהגנה".

"אנחנו לא מלהיבים ולא נראים הכי טוב בעולם, אבל יש תקופות שצריך לעבור אותן. בחלק הקדמי אני מאמין שנשתפר ממשחק למשחק".

מנספורד.
מנספורד. "מאחל לו הרבה בהצלחה בהמשך" (אריאל שלום)

"היו רגעים במשחק שאיביץ' לא נהנה ושהוא לא היה מבסוט, הוא חשב שהיינו צריכים להזיז כדור יותר מהר. אנחנו נתקן, נשתפר, אנחנו לומדים כל אימון ועובדים קשה כל אימון. צריך לקחת את הנקודות ולהמשיך קדימה".

הכושר האישי שלו: "אני בן 32 וקצת, אני עובד קשה ובא לתת את הכל. אני רץ, אני משקיע מאמין שיש לי עוד כמה שנים טובות לתת".

שכטר הוסיף גם איחול למנכ"ל הקבוצה שזה היה משחקו האחרון בתפקיד: "אני רוצה לאחל לבן מנספורד הרבה הצלחה בהמשך. הוא אחד הגורמים לכך שאני במכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי