בכר: "האדום השפיע". טאהא: "כבר לא חושב על הגול"

ברק בכר
ברק בכר | אריאל שלום

למרות ההפסד למכבי ת"א, מאמן הפועל ב"ש נשמע אופטימי לקראת ההמשך: "לוקח הרבה דברים טובים, רואים קבוצה אחרת". הבלם שכבש עצמי הוסיף: "ברור שאני מאוכזב, אני רוצה רק להתנצל"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הגיעה עם אין ספור ציפיות לקראת משחק החוץ נגד האלופה מכבי תל אביב, אבל גם הפעם היא יצאה מאוכזבת בסיום, הקבוצה מבירת הנגב נותרה בעשרה שחקנים עוד במחצית הראשונה לאחר הרחקתו של מיגל ויטור וירדה למקום השלישי לאחר הפסד 2:0 נגד הצהובים.

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "דברים קורים לצערי דברים התפתחו לרעתנו, קשה לסכם משחק כזה כי החברה נתנו הכל אבל גם מכבי לא הגיעו להרבה מצבים וחבל החברה נתנו הכל, לא הלך אבל אני לוקח הרבה דברים טובים".

האם ההרחקה שינתה את המומנטום: "אני חושב שכן, התחלנו טוב את המשחק והגענו למצב מצוין בדקות הראשונות והאדום שינה לגמרי את המומנטום וספגנו שער בדקה קריטית, בסופו של דבר הפסדנו וחבל. ממשיכים קדימה". האם שחקנים שלא עומדים בלחץ: "אני לא חושב, יש לנו שחקנים מנוסים, גם ויטור שספג אדום הוא הבלם הכי טוב בליגה, אני לא חושב שיש קשר למעמד".


ההרחקה שינתה את המומנטום. מיגל ויטור (אריאל שלום)


איזה דברים טובים ראית במשחק
: "ראיתי קבוצה שלא מוותרת ולחצנו גם בעשרה שחקנים, השחקנים לקחו על עצמם. וכן ראיתי הרבה דברים טובים, וניקח אותם קדימה. כבר רואים באר שבע אחרת ומקווים להמשיך לראות כך, ונצטרך כבר ביום ראשון לעשות משחק טוב נגד מכבי נתניה ולנצח".

לואי טאהא שכבש שער עצמי בדקה ה-45 הוסיף: "ברור שאני מאוכזב, אבל זה הכדורגל ונצטרך להרים את הראש, רוצה לומר שאני מאוד גאה בשחקנים ובקהל, מבאס לקבל גול ככה בדקה ה-45 אנחנו מקצוענים, לא חושב יותר על הגול, חושב קדימה. אני רוצה רק להתנצל, אני נותן את ה-100 אחוז שלי, אני יש לי אופי חזק ואני באמת חושב שיש לנו קבוצה טובה ניקח את הדברים הטובים ונמשיך קדימה".

האם זה מאכזב לרשום הפסד ראשון בליגה דווקא נגד מכבי תל אביב: "הליגה עדיין בהתחלה, כל משחק חשוב, גם נגד מכבי ת"א וגם נגד חדרה, רוצים לנצח בכל משחק ולתת את ה-100 שלנו. בסך הכל זה 90 דקות של כדורגל".

לואי טאהא. "כבר לא חושב על הגול" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי