קבוצות מגששות סביב פלומיין שהבהיר: אשחק רק בבית"ר

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

הקשר לא מקבל דקות אבל מאמין: אחזור להרכב מול מכבי חיפה. יחד עם זאת, החלטה אם יעזוב תתקבל סמוך לחלון. שבחים לניצן: "הצלה שיכלה לשנות מומנטום". על פי הדוחות הכספים: בית"ר הכפילה את תקציב הפרסום

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חיברה כבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם 0:2 על בני יהודה, ונמצאת בכושר הטוב ביותר שלה מאז ימי הקיץ המבטיחים, אלא שיש אחד שלא ממש שותף להצלחות. קוראים לו פרדי פלומיין. מספר קבוצות בליגת העל גיששו בימים האחרונים בנוגע לאפשרות לצרף את הצרפתי בחלון ההעברות בינואר. פניה רשמית לבית"ר לא נעשתה, אך פרטי החוזה שלו בבית"ר נבדקו. פלומיין לא משחק לאחרונה לאור הביקורת עליו, שאינו שותף למשחק הלחץ של הקבוצה. הוצאתו מההרכב הותירה את לוי גרסיה ב-11 משום שלטענת הצוות המקצועי חל שיפור בגישה שלו למשחק. אחת הקבוצות ששמו של פלומיין עלה אצלה היא מכבי נתניה.

פלומיין עצמו הבהיר למקורביו כי הוא מעדיף להמשיך בבית"ר ירושלים ולא רואה את עצמו עוזב לקבוצה אחרת. פלומיין חתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים ומשתכר כ-220 אלף דולר לעונה. ההחלטה הסופית אם יעזוב תתקבל סמוך לחלון ההעברות בינואר. פלומיין בונה על חזרה להרכב במשחק מול מכבי חיפה, לאור ההיעדרות של גדי קינדה, וטען בפני שחקנים בקבוצה כי הוא מאמין שהמשחק הזה יסלול את חזרתו ל-11.

במועדון שיבחו אתמול את השוער איתמר ניצן, שמנע שיוויון בדקה ה-58' מול בני יהודה. "ההצלה הזאת הגיעה בדקה קריטית ויכלה לשנות את המומנטום", אמרו בקבוצה. "גדיר הגיע למצב של אחד על אחד, צריך לראות את המהלך שוב כדי להבין שמדובר בעצירה גדולה. מצד שני, צריך להבין איך בני יהודה הגיעה למצב הזה. היה חור בהגנה, צריך לשים יותר דגש על התקפות מעבר".

פלומיין. מקווה לחזור להרכב נגד מכבי חיפה (דני מרון)

אתמול פורסם הדו"ח הכספי הרשמי של בית"ר ירושלים מהעונה שעברה, עונת הבכורה של משה חוגג, ועל פי התקציב עמד על 56 מיליון שקלים. בנוסף נקבע כי בית"ר רשמה הפסד תפעולי של 15.705 מיליון שקלים. הכנסותיו של חוגג עמדו על 40.291 מיליון שקלים, רובן מחסויות וממכירת כרטיסים ומינויים. שכר השחקנים הוא 23.784 מיליון שקלים. יחד עם זאת, עוד עולה מהדוח כי בית"ר ירושלים הגדילה בתקופת חוגג באופן משמעותי את תקציב הפרסום שלה. עונה קודם לכן עמד התקציב על 543 אלף שקל, וכעת הוא עומד על קרוב למיליון שקלים.

דן איינבינדר, שספג מכה בקרסול במהלך המשחק מול בני יהודה, עבר הבוקר טיפולים בגלי חשמל. אופיר קריאף ערך אימון חלקי ואחר כך המשיך בריצה סביב המגרש וביצע לאחר מכן מספר תרגילי כוח. עוד לפני האימון עברו השחקנים טיפולים על ידי הצוות הרפואי.

בתוך כך, בית המשפט העליון דחה היום את ערעורו של לה פמיליה, על הרשעתו בקשירת קשר לביצוע חבלה בכוונה מחמירה באוהד הפועל ת"א, שהותקף על ידי קבוצה של אנשים המזוהים עם המועדון מהבירה. מנגד, נדחה בדעת רוב ערעורה של המדינה על זיכויו מעבירת החבלה עצמה.

איינבינדר. עבר טיפול בגלי חשמל עקב הפגיעה בקרסול (דני מרון)
איינבינדר. עבר טיפול בגלי חשמל עקב הפגיעה בקרסול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי