אלמוג חתם לחמש שנים, מכבי ת"א תפנה גם לגלזר ולחוזז

אלמוג אילון, ולדימיר איביץ'
אלמוג אילון, ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

הצהובים הבטיחו את הישארותם של כהן וקנדיל וכעת גם החלוץ בן ה-20 שודרג בחוזה עד סוף עונת 2023/24: "מעריך ומודה על האמון". עוד בין מסיימי החוזה בקיץ: ייני, עטר, גולסה, אופואדו, ריקן, שוינפלד וג'ראלדש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
החוזים של יונתן כהן ומאור קנדיל שהוארכו אתמול היו יריית הפתיחה של ראשי מכבי תל אביב בכל הנוגע לטיפול בנושא חוזי השחקנים בסגל. היום (רביעי) אישרו במועדון כי גם החלוץ בן ה-20 אלמוג אילון חתם על חוזה חדש, שישאירו בקבוצה לחמש שנים נוספות – עד תום עונת 2023/24.


כפי שרמז המנכ"ל היוצא בן מנספורד בריאיון הפרידה, העובדה שלא מעט שחקנים מסיימים חוזה תקל על ההתנהלות הכספית ובניית התקציב לעונות הקרובות ותאפשר סוג של "חישוב מסלול מחדש" בכל הנוגע להחתמת שחקנים, ומכאן גם הרצון להשאיר את שחקני הבית. אלמוג, מעבר להארכת החוזה, גם זכה לשדרוג תנאיו בתמורה לכך שלא הוכנס סעיף יציאה לחו"ל.


אלמוג ערך השנה את הופעת הבכורה שלו במסגרת ליגת העל במדי מכבי ת"א ולאתר הרשמי הוא אמר: "אני שמח ונרגש לחתום על חוזה חדש במועדון שהוא כמו בית בשבילי ב-9 השנים האחרונות. אני מעריך ומודה למועדון על האמון בי ולא יכול כבר לחכות להחזיר על הדשא ולשמח את האוהדים בבלומפילד ובכל מגרש אחר. יאללה מכבי!".


מנכ"ל מכבי ת"א היוצא, בן מנספורד שיעזוב היום, הוסיף: "אלו חדשות מאוד מרגשות עבור כל מי שקשור למכבי. אילון הוא כישרון יוצא דופן בישראל ואחרי שכיכב במדי קבוצות הנוער, ראינו איך הרשים במהלך שתי תקופות השאלה מוצלחות במדי בית"ר תל אביב והפועל חדרה בעונה שעברה. ההתקדמות של אילון קיבלה גם הכרה כשזכה לזימון לנבחרת הלאומית של ישראל. במהלך טרום העונה, אילון הרשים את ולדימיר איביץ' והצוות שלו ועכשיו הוא חלק בלתי נפרד מסגל הקבוצה הבוגרת. חוזה חדש ומשודרג זה מראה עד כמה אילון התקדם, ובאותו זמן נותן לו תמריץ להמשיך ולדחוף עצמו קדימה. אני מקווה כי אילון ימשיך בעבודה הקשה ויהפוך בעתיד לכוכב במכבי. זוהי דוגמא נוספת המוכיחה כמה מיץ' מחויב למחלקת הנוער והשחקנים אותה היא מייצרת".



אילון אלמוג והמאמן ולדימיר איביץ' במעמד החתימה (מכבי תל אביב)


בהמשך להארכת חוזיהם של יונתן כהן ומאור קנדיל, שהחזיקו בחוזים לשנתיים הקרובות ורק האריכו את משך החוזה, כל אחד בהתאם לסיכום שהושג עימו ועם סוכניו, צפויים גם דן גלזר, רוסלן ברסקי ומתן חוזז לקבל בקרוב הצעות לשדרג ולהאריך את חוזיהם הקיימים, גם מתוך הערכה לתרומתם המקצועית וגם מתוך הרצון לשמור בסגל את שחקני הבית, שכל כך מצליחים בשנים האחרונות ובייחוד בשנתיים האחרונות, לעוד שנים נוספות.


בנוסף, בין אלה שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב נמצאים, אלירן עטר, איתי שכטר, אייל גולסה, צ'יקו אופאדו, אבי ריקן, ארון שוינפלד וגם אנדרה ג'ראלדש, שחתם לעונה אחת עם אופציית רכישה של הצהובים בסיומה. גם הקפטן שרן ייני מסיים את חוזהו ולגביו קיימת תמימות דעים שחוזהו יוארך והוא ככל הנראה יסיים את הקריירה במועדון בו גדל. 


במסגרת הארכת חוזיהם של כהן וקנדיל אתמול, נחשפה גם שיטת חישוב השכר והבונוסים שהונהגה העונה בקרב שחקני האלופה, כאשר שיטת החוזה וחישוב הבונוסים זהים לכולם ומה שמשתנה הוא כמובן סכום הבסיס, שמשתנה משחקן לשחקן. העונה מחושבים הבונוסים והמענקים גם על פי מספר משחקים לכל שחקן, האם פתח, נכנס כמחליף או לא שותף כלל במשחק מסויים. נתון נוסף שנלקח בחשבון, הוא מיקום הקבוצה בטבלה, כאשר המקום השני והשלישי מעניקים סכום כסף נוסף וכמובן שאליפות מזכה בבונוס שמן נוסף. גם הגעה לשלב בתים אירופי, שווה לכל שחקן הרבה כסף.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה הבית שלי, המקום בו גדלתי, הגעתי קטן ומיד התאהבתי! שמח לחתום על חוזה חדש במועדון האהוב. תודה לסוכנים שלי ולמכבי על האמון! יאללה מכבי @giladkatsav @shlomybenezra @ronenkatzav

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי