גורם בק"ש: "איזי יחזור להשקיע אם נתקרב לפלייאוף העליון"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

הבעלים, שמתחילת העונה אינו מעורב בניהול המועדון, עשוי לחזור אם הקבוצה ייצר רצף ניצחונות ותתקרב לחלק העליון. רפואה שיבח את השחקנים על יכולתם ב-1:2 על רעננה, קוז'וק ימשיך כעוזר מאמן

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה רשמה ניצחון ראשון במשחק הבכורה של קובי רפואה, 1:2 על הפועל רעננה, אבל במועדון כלל לא מסתפקים בכך ומקווים להמשיך ברצף גם בשבת הקרובה כשיתארחו ב"סמי עופר" נגד הפועל חיפה. באימון הקבוצה היום, רפואה שיבח את השחקנים על היכולת בניצחון על רעננה וציין בעיקר את המחויבות של השחקנים לאחר ספיגת שער השיוויון.

בין השאר אמר המאמן לשחקניו: "אני מאוד מרוצה מהמחויבות וההקרבה שלכם. למרות זאת, יש הרבה דברים שצריך לשפר ואנחנו צריכים להראות שזה לא היה ניצחון חד פעמי". המגן גם ציין את תרומתם של הקפטן עידן נחמיאס, הקשר עומר לקאו ואת מוחמד שכר שעלה כמחליף ובישל שער ולא מן הנמנע כי יקבל הזדמנות בהרכב הראשון בשבת. לעומתם, המגן גל שיש ימשיך להיעדר בגלל פציעה בצלעות וצפוי לחזור בעוד חודש, עם סיום פגרת הנבחרות.

ועוד בקבוצה, לאחרונה עלתה אופציה לצרף לקבוצה עוזר מאמן אחר במקומו של רן קוז'וק, שמונה ביחד עם המאמן הקודם מסאי דגו, כאשר עלתה מועמדותם של שמעון הדרי, רונן גבאי וליאור זדה, אך בשלב הזה הוחלט כי קוז'וק ימשיך בתפקידו.


רפואה וקוז'וק. בשלב זה לא יבוצע שינוי בעמדת העוזר (סוכנות ג'יני‎)

בנושא אחר, במועדון עדיין מקווים לשובו של הבעלים איזי שרצקי לניהול השוטף של המועדון ובטוחים שכל עוד הקבוצה תמשיך לנצח, גם שרצקי יגיע למשחקים. "איזי יסכים לחזור ולהשקיע אם ייראה התקרבות לפלייאוף העליון", אמר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי