ברוב קולות: אורן חסון מונה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

אחרי כמעט שנה ללא יו"ר קבוע, 23 מתוך 28 חברי ההתאחדות בחרו במנכ"ל מנהלת הליגה לשעבר, שאמר: "אלמד את המנגנון ורק אז אקבל החלטות". ארז כלפון בירך: "ביחד נוכל לפעול בשיתוף פעולה מלא לקידום הענף"

(גודל טקסט)
אחרי כמעט שנה ללא יו"ר קבוע, הנהלת ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (רביעי) והכריזה על מינויו של אורן חסון, יושב ראש ומנכ"ל מנהלת הליגה לשעבר, שנבחר ברוב קולות להיות האיש שיוביל את הכדורגל הישראלי בשנים הקרובות.


חסון הנרגש אמר: "אני רוצה להודות לחברות וחברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל שהביעו בי אמון ובחרו בי להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. אעשה כמיטב יכולתי כדי לתת מכל נסיוני למען הכדורגל. אני מאמין בכדורגל, זה כלי חינוכי ומשאב לאומי ואנחנו נעשה כמיטב יכולתינו יחד עם כל חברי ההנהלה כדי לשפר את הכדורגל הישראלי".


על חמשת המצביעים נגד, בניגוד ליו"רים קודמים שנבחרו פה אחד: "זו בחירה דמוקרטית וכל חבר הנהלה יכול להצביע כרצונו. מבטיח לשתף פעולה עם כל מי שבחר, גם אם בחר בעד או בחר נגד".



הבטיח לשתף פעולה עם כל מי שבחר, בעד או נגד. אורן חסון (ההתאחדות לכדורגל)


תכניותיו כיו"ר ההתאחדות: "זה נכון שחזרתי לכדורגל כי אני אוהב את הענף ומחובר אליו, אבל אצטרך ללמוד ולהכיר את המערכת שנקראת ההתאחדות לכדורגל ואני מבקש בשלב הזה כמה שבועות כדי ללמוד את העסק לעומק. גם בנושא אנדי הרצוג, נלמד את המנגנון שנקרא ההתאחדות ורק אז נקבל החלטות".


בהצבעה חשאית שנערכה הבוקר במשרדי ההתאחדות, 23 חברים מתוך 28 בחרו בחסון לתפקיד. לאחרונה, כזכור, שימש דודי גיל כממלא מקום יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות עזיבתו של משה שינו זוארץ, שהתפטר לפני 286 ימים מתפקידו. שאול שניידר, בעברו מנכ"ל מועצת ההימורים, היה בין חמשת המתנגדים, אבל טען לאחר הישיבה שמדובר במינוי ראוי ושהוא מברך על בחירתו. 


אחד מבעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב אמר לספורט1: "הוא האיש הנכון במקום הנכון. מעכשיו יהיה בעל הבית להתאחדות לכדורגל וכולנו תומכים בו".


ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה, בירך על המינוי: "אני מבקש לברך ולאחל הצלחה רבה לידידי, מר אורן חסון, שכיהן כמנכ"ל ויו"ר מנהלת הליגות וכעת מונה לתפקיד יו"ר ההתאחדות. להתאחדות ולאורן תפקיד משמעותי וחשוב בקידום נבחרות ישראל, הילדים והנוער. אין לי ספק שביחד נוכל לפעול בשיתוף פעולה מלא לקידום הענף. אתגרים רבים ממתינים לכולנו ואני בטוח שבכוחות משולבים נצליח להצעיד את הכדורגל הישראלי קדימה".



יו"ר ההתאחדות היוצא לצד יו"ר ההתאחדות הנכנס. משה שינו זוארץ ואורן חסון (ההתאחדות לכדורגל)

 אלונה ברקת עם פתק ההצבעה הבוקר (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי