"הנשים בישראל ליברליות, זה גרם לי לנסות דברים מטורפים"

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | Gettyimages

וינסנט אניימה, שכיכב בעבר בארץ הקודש, חשף בראיון בצרפת את אורח החיים בישראל: "אי אפשר היה ללכת בחוף הים בתל אביב, יש יותר מידי פיתויים. התרבות הזו הלהיטה אותי"

(גודל טקסט)

וינסנט אניימה הוא אחד הזרים הטובים ביותר שנחתו בכדורגל הישראלי. שיאן ההופעות של נבחרת ניגריה החל את דרכו בארץ הקודש בבני יהודה, המשיך לזכייה באליפות עם הפועל תל אביב ואף זכה בתואר במדי היריבה העירונית, מכבי תל אביב, לפני שעבר לליל הצרפתית. כיום, השוער הניגרי הוא שחקן חופשי ובראיון בצרפת הוא נזכר בתקופה שלו בישראל.

הנשים בישראל: "לא הייתי יכול לשרוד את החיים בתל אביב בלי אשתי. ישראל זו מדינה תיירותית, שהתברכה בכל כך הרבה נשים יפות וליברליות. אנשים מגיעים מכל העולם כדי לבלות שם. תסמוך עלי, אתה לא רוצה ללכת על החוף בתל אביב בקיץ, אתה יכול לראות שם המון דברים וכילד צעיר, שמעולם לא היה חשוף לכל המראות האלו, התפתיתי לנסות דברים מטורפים. זו הסיבה שהייתי זקוק לאשתי, רציתי שהיא תגן עליי. בהתחלה הייתי לבד והיא הצטרפה לאחר חצי שנה".


חיי הלילה של תל אביב
: "התרבות בישראל הרבה יותר ליברלית, זו מדינה שחיה 24 שעות ביממה. אתה יכול לצאת בחצות לקניות בקניון, לא ידעתי שהדברים האלה קיימים, מעולם לא חוויתי את אורח החיים הזה בניגריה. אתה יכול ללכת בקלות למועדוני לילה, למרות שזה היה קיים גם במדינה שלי, אבל אני פחות התחברתי לזה. התרבות שם הלהיטה אותי, הייתי ילד צעיר שמוכן ללמוד ולהשפיע. הייתי פתוח לשינוי וחיבקתי אותו בשתי ידיים בשמחה ובאושר".

וינסנט אניימה.
וינסנט אניימה. "ישראל זו מדינה שחיה 24 שעות ביממה" (צילום: AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי