בית הדין בא לקראת הפועל ת"א: "ניסו למנוע התפרעות לראשונה"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

האדומים נקנסו ב-3,000 ש"ח בגין התנהגות בלתי הולמת של הקהל במהלך ההפסד להפועל חיפה. זאב גרינברג טען: "נשלול את המנוי ונגיש תביעה אזרחית נגד האוהד שנעצר והורחק", "שחקן הפועל חיפה התריס"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב נקנסה הערב (רביעי) ב-3,000 ש"ח על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדי הקבוצה במהלך ההפסד 3:0 להפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. מי שנקנסה בסכום גבוה יותר היא הפועל כפר סבא, שתשלם 7,500 ש"ח בגין התפרעות האוהדים במהלך המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון המושבה.


בדיון נכח זאב גרינברג, אחד מבעלי הפועל תל אביב, שטען: "מדובר במשחק חוץ ואנו לא שולטים על האירוע. למרות זאת, קצין ביטחון שלנו ושני מאבטחים הגיעו למשחק עם מצלמות על מנת לצלם את יציע אוהדינו. במשחק הזה נוסף אלמנט ההתרסה של שחקן הפועל חיפה וכאשר קבוצה אורחת שולחת קב"ט ושחקן היריבה מתסיס את הקהל בצורה בולטת, זו בעיה. אני מדגיש כי קצין הביטחון תפס את המשליך ואנו מתכוונים לשלול מנוי ולהגיש נגדו תביעה אזרחית, הוא עצור במשטרה וקיבל הרחקה ל-30 יום על ידי קצין המשטרה. התמונה בכללותה היא שעשינו כל שהיינו יכולים".


מבית הדין נמסר: "בשבועות האחרונים פקדה הנאשמת בית דין זה מספר פעמים ונראה כי אותות המצב הלא פשוט אליו נקלעה בליגה ניכרת בהתנהגות האוהדים. למרות האירוע, עומדות לטובתה של הקבוצה מספר פעולות אשר נלקחו בחשבון עת נתתי החלטה זו. בראש ובראשונה תפיסת אותו משליך, באמצעות צוות של הקבוצה אשר נכח גם במשחק חוץ, מעצר אותו אוהד שהורחק וכוונת הקבוצה לנקוט כלפיו בצעדים כגון שלילת מנוי וכו'.


בכך נמצאת הקבוצה ברף גבוה של עשייה כנגד אותם פורעי חוק המנסים להתכנות בשם "אוהדים" המבקשים ככל הנראה אף לפגוע באופן אישי בראשי הקבוצה. אדגיש שוב, מדובר במעשים חשובים של ראשי הקבוצה ובניסיון ראשון ואמיתי למנוע אירועים מעין אלו. אשר על כן החלטתי כי עקב כל האמור לעיל, אסתפק במקרה זה בעונש של קנס כספי בפועל של 3,000 ש"ח".




 אוהדי הפועל תל אביב במשחק המדובר בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי